www.ipfon.pl Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Poniedziałek, 28 Listopad 2022, 20:12:30
Strona głównaPomocSzukajZaloguj sięRejestracja
 
Aktualności:

Start  »  Kategoria ogólna  »  Propozycje, czyli co poprawić albo czego brakuje w IPFON  »  VoIP  »  Wątek: Proste usługi dodane - budzenie!!! [oraz inne]
Strony: [1]
Wyślij ten wątek Drukuj
Autor Wątek: Proste usługi dodane - budzenie!!! [oraz inne]  (Przeczytany 13000 razy)
kangyooni
Full Member
***
Wiadomości: 188



« : Poniedziałek, 03 Grudzień 2007, 22:26:51 »

Witam,

Już w latach 80. była na niektórych centralach bardzo przydatna usługa: automatyczne budzenie. To jest (podejrzewam) proste i tanie w realizacji, a jakże przydatne - szczególnie gdy trzeba wstać wcześniej rano przed jakimś wyjazdem. Zatem postuluję wprowadzenie takiego czegoś - da rade?

Pozatym jeszcze pomarudze - transfer na dowolny numer krajowy.

pozdrawiam
Zgłoś do moderatora   Zapisane
kangyooni
Full Member
***
Wiadomości: 188



« Odpowiedz #1 : środa, 12 Grudzień 2007, 16:40:48 »

Nie da się?

Mam jeszcze jeden pomysł - przekierowanie do bezpłatnej zapowiedzi słownej - podobnie jak w TPSA (usługa "nie przeszkadzać")  - przydałoby się np. w razie nie zalogowania bramki podawać słownie "Abonent czasowo niedostępny" zamiast kodu 'błąd sieci'. I przy okazji zmienić zapowiedź 'numer jest nieprawidłowy' (czy jakoś tak) na jakiś miły kobiecy głos.

P.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
psiwek
Global Moderator
Hero Member
*****
Wiadomości: 912



« Odpowiedz #2 : środa, 12 Grudzień 2007, 22:01:02 »

Mam jeszcze jeden pomysł - przekierowanie do bezpłatnej zapowiedzi słownej - podobnie jak w TPSA (usługa "nie przeszkadzać")  - przydałoby się np. w razie nie zalogowania bramki podawać słownie "Abonent czasowo niedostępny" zamiast kodu 'błąd sieci'.

Moglibyśmy coś takiego robić, ale wtedy musielibyśmy zestawić kanał głosowy, a to oznaczałoby, iż osoba, która do nas dzwoni miałaby zestawiane połączenie i płaciłaby za nie.

Jesli komuś to nie przeszkadza, to można już w tej chwili zrealizować to w ten sposób, iż zmienić zapowiedź na skrzynce głosowej na "abonent nie dostępny. Prosimy zostawić wiadomość."

I przy okazji zmienić zapowiedź 'numer jest nieprawidłowy' (czy jakoś tak) na jakiś miły kobiecy głos.
Jesteśmy w trakcie uzgadniania bardzo ciekawej propozycji współpracy dotyczącej "żywych" głosów do naszej usługi IVR i przy tej okazji uporządkowalibyśmy i nasze różne zapowiedzi.

« Ostatnia zmiana: środa, 12 Grudzień 2007, 22:09:32 wysłane przez psiwek » Zgłoś do moderatora   Zapisane

Pozdrawiam

Przemysław Siwek
Dyrektor Rozwoju
IPFON
psiwek
Global Moderator
Hero Member
*****
Wiadomości: 912



« Odpowiedz #3 : środa, 12 Grudzień 2007, 22:06:09 »

Witam,

Już w latach 80. była na niektórych centralach bardzo przydatna usługa: automatyczne budzenie. To jest (podejrzewam) proste i tanie w realizacji, a jakże przydatne - szczególnie gdy trzeba wstać wcześniej rano przed jakimś wyjazdem. Zatem postuluję wprowadzenie takiego czegoś - da rade?
Nie byłoby większych problemów, ale proszę wziąć pod uwagę iż to trochę jednak ryzykowny budzik, bo wystawiony na bardzo wiele ryzyk: brak prądu w mieszkaniu, brak internetu u dostawcy, awaria sieci gdzieś po drodze no i wreszcie coś się może (odpukac ) przytrafić także po naszej stronie zarówno w samej aplikacji budzenia jak i elementów głosowych.

Pozatym jeszcze pomarudze - transfer na dowolny numer krajowy.
To jest w niedalekich planach, tu jest trochę pogmatwana sprawa billingowania  tego, ale sobie poradzimy
Zgłoś do moderatora   Zapisane

Pozdrawiam

Przemysław Siwek
Dyrektor Rozwoju
IPFON
kangyooni
Full Member
***
Wiadomości: 188



« Odpowiedz #4 : Piątek, 14 Grudzień 2007, 22:39:41 »

Witam, dziękuję za odpowiedzi!

Odnośnie budzenia - ma Pan rację, że mógłby być kłopot z niezawodnością...

Co do zapowiedzi - myślałem raczej o 'sztywnej' usłudze prowadzonej przez Was (pare komunikatów do wyboru) i wówczas bezpłatnej. Chyba że nie możecie otworzyć kanału rozmównego u siebie bez opłaty po stronie abonenta wywołującego (taką możliwość mają operatorzy nie-voipowi) - no wtedy nie da się...

pozdrawiam
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Cyprian Mirewski
Newbie
*
Wiadomości: 48



« Odpowiedz #5 : Niedziela, 03 Luty 2008, 17:36:14 »

Sporo osób używa jako budzik swoich komórek GSM.
Większość powinna mieć wewnątrz taką aplikację jak budzik,
może to będzie pewniejszym (i prostszym rozwiązaniem)?
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Erbit
Newbie
*
Wiadomości: 5


« Odpowiedz #6 : Sobota, 29 Grudzień 2012, 08:09:23 »

...
Nie byłoby większych problemów, ale proszę wziąć pod uwagę iż to trochę jednak ryzykowny budzik, bo wystawiony na bardzo wiele ryzyk: brak prądu w mieszkaniu, brak internetu u dostawcy, awaria sieci gdzieś po drodze no i wreszcie coś się może (odpukac ) ...

Panie Przemku. Takimi słowami podważa Pan całą swoją usługę. Wady, które Pan wymienił tyczą się nie tylko budzenia.

Wracając jednak do samej usługi budzenia: nawet nie zdajecie sobie sprawy ile osób nastawia kilka budzików - i ten w komórce, i ten w radio i ten... najczęściej jako zabezpieczenie. Znak takie osoby osobiście

Tak więc temat budzenia wraca tym bardziej, że wydaje się być to prostą usługą do realizacji.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Strony: [1]
Wyślij ten wątek Drukuj
Start  »  Kategoria ogólna  »  Propozycje, czyli co poprawić albo czego brakuje w IPFON  »  VoIP  »  Wątek: Proste usługi dodane - budzenie!!! [oraz inne]
Skocz do:  


ipfon jest czołowym polskim operatorem telefonii internetowej VoIP oraz dostawcą usługi fax to mail, a także usługi wysyłania faxów przez internet oraz masowej wysyłki faxów.
ipfon oferuje tanie rozmowy telefoniczne oraz wiele udogodnień i innowacyjnych usług dla klientów indywidualnych i biznesowych.

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.



Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines