www.ipfon.pl Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Wtorek, 23 Kwiecień 2024, 07:26:05 am
Strona głównaPomocSzukajZaloguj sięRejestracja
 
Aktualności:

Start  »  Kategoria ogólna  »  Propozycje, czyli co poprawić albo czego brakuje w IPFON  »  VoIP  »  Wątek: Proste usługi dodane - budzenie!!! [oraz inne]
Strony: [1]
Wyślij ten wątek Drukuj
Autor Wątek: Proste usługi dodane - budzenie!!! [oraz inne]  (Przeczytany 13770 razy)
kangyooni
Full Member
***
Wiadomości: 188



« : Poniedziałek, 03 Grudzień 2007, 22:26:51 pm »

Witam,

Już w latach 80. była na niektórych centralach bardzo przydatna usługa: automatyczne budzenie. To jest (podejrzewam) proste i tanie w realizacji, a jakże przydatne - szczególnie gdy trzeba wstać wcześniej rano przed jakimś wyjazdem. Zatem postuluję wprowadzenie takiego czegoś - da rade?

Pozatym jeszcze pomarudze - transfer na dowolny numer krajowy.

pozdrawiam
Zgłoś do moderatora   Zapisane
kangyooni
Full Member
***
Wiadomości: 188



« Odpowiedz #1 : Środa, 12 Grudzień 2007, 16:40:48 pm »

Nie da się?

Mam jeszcze jeden pomysł - przekierowanie do bezpłatnej zapowiedzi słownej - podobnie jak w TPSA (usługa "nie przeszkadzać")  - przydałoby się np. w razie nie zalogowania bramki podawać słownie "Abonent czasowo niedostępny" zamiast kodu 'błąd sieci'. I przy okazji zmienić zapowiedź 'numer jest nieprawidłowy' (czy jakoś tak) na jakiś miły kobiecy głos.

P.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
psiwek
Global Moderator
Hero Member
*****
Wiadomości: 912



« Odpowiedz #2 : Środa, 12 Grudzień 2007, 22:01:02 pm »

Mam jeszcze jeden pomysł - przekierowanie do bezpłatnej zapowiedzi słownej - podobnie jak w TPSA (usługa "nie przeszkadzać")  - przydałoby się np. w razie nie zalogowania bramki podawać słownie "Abonent czasowo niedostępny" zamiast kodu 'błąd sieci'.

Moglibyśmy coś takiego robić, ale wtedy musielibyśmy zestawić kanał głosowy, a to oznaczałoby, iż osoba, która do nas dzwoni miałaby zestawiane połączenie i płaciłaby za nie.

Jesli komuś to nie przeszkadza, to można już w tej chwili zrealizować to w ten sposób, iż zmienić zapowiedź na skrzynce głosowej na "abonent nie dostępny. Prosimy zostawić wiadomość."

I przy okazji zmienić zapowiedź 'numer jest nieprawidłowy' (czy jakoś tak) na jakiś miły kobiecy głos.
Jesteśmy w trakcie uzgadniania bardzo ciekawej propozycji współpracy dotyczącej "żywych" głosów do naszej usługi IVR i przy tej okazji uporządkowalibyśmy i nasze różne zapowiedzi.

« Ostatnia zmiana: Środa, 12 Grudzień 2007, 22:09:32 pm wysłane przez psiwek » Zgłoś do moderatora   Zapisane

Pozdrawiam

Przemysław Siwek
Dyrektor Rozwoju
IPFON
psiwek
Global Moderator
Hero Member
*****
Wiadomości: 912



« Odpowiedz #3 : Środa, 12 Grudzień 2007, 22:06:09 pm »

Witam,

Już w latach 80. była na niektórych centralach bardzo przydatna usługa: automatyczne budzenie. To jest (podejrzewam) proste i tanie w realizacji, a jakże przydatne - szczególnie gdy trzeba wstać wcześniej rano przed jakimś wyjazdem. Zatem postuluję wprowadzenie takiego czegoś - da rade?
Nie byłoby większych problemów, ale proszę wziąć pod uwagę iż to trochę jednak ryzykowny budzik, bo wystawiony na bardzo wiele ryzyk: brak prądu w mieszkaniu, brak internetu u dostawcy, awaria sieci gdzieś po drodze no i wreszcie coś się może (odpukac Uśmiech) przytrafić także po naszej stronie zarówno w samej aplikacji budzenia jak i elementów głosowych.

Pozatym jeszcze pomarudze - transfer na dowolny numer krajowy.
To jest w niedalekich planach, tu jest trochę pogmatwana sprawa billingowania  tego, ale sobie poradzimy Uśmiech
Zgłoś do moderatora   Zapisane

Pozdrawiam

Przemysław Siwek
Dyrektor Rozwoju
IPFON
kangyooni
Full Member
***
Wiadomości: 188



« Odpowiedz #4 : Piątek, 14 Grudzień 2007, 22:39:41 pm »

Witam, dziękuję za odpowiedzi!

Odnośnie budzenia - ma Pan rację, że mógłby być kłopot z niezawodnością...

Co do zapowiedzi - myślałem raczej o 'sztywnej' usłudze prowadzonej przez Was (pare komunikatów do wyboru) i wówczas bezpłatnej. Chyba że nie możecie otworzyć kanału rozmównego u siebie bez opłaty po stronie abonenta wywołującego (taką możliwość mają operatorzy nie-voipowi) - no wtedy nie da się...

pozdrawiam
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Cyprian Mirewski
Newbie
*
Wiadomości: 48



« Odpowiedz #5 : Niedziela, 03 Luty 2008, 17:36:14 pm »

Sporo osób używa jako budzik swoich komórek GSM.
Większość powinna mieć wewnątrz taką aplikację jak budzik,
może to będzie pewniejszym (i prostszym rozwiązaniem)?
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Erbit
Newbie
*
Wiadomości: 5


« Odpowiedz #6 : Sobota, 29 Grudzień 2012, 08:09:23 am »

...
Nie byłoby większych problemów, ale proszę wziąć pod uwagę iż to trochę jednak ryzykowny budzik, bo wystawiony na bardzo wiele ryzyk: brak prądu w mieszkaniu, brak internetu u dostawcy, awaria sieci gdzieś po drodze no i wreszcie coś się może (odpukac Uśmiech) ...

Panie Przemku. Takimi słowami podważa Pan całą swoją usługę. Wady, które Pan wymienił tyczą się nie tylko budzenia.

Wracając jednak do samej usługi budzenia: nawet nie zdajecie sobie sprawy ile osób nastawia kilka budzików - i ten w komórce, i ten w radio i ten... najczęściej jako zabezpieczenie. Znak takie osoby osobiście Mrugnięcie

Tak więc temat budzenia wraca tym bardziej, że wydaje się być to prostą usługą do realizacji.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Strony: [1]
Wyślij ten wątek Drukuj
Start  »  Kategoria ogólna  »  Propozycje, czyli co poprawić albo czego brakuje w IPFON  »  VoIP  »  Wątek: Proste usługi dodane - budzenie!!! [oraz inne]
Skocz do:  


ipfon jest czołowym polskim operatorem telefonii internetowej VoIP oraz dostawcą usługi fax to mail, a także usługi wysyłania faxów przez internet oraz masowej wysyłki faxów.
ipfon oferuje tanie rozmowy telefoniczne oraz wiele udogodnień i innowacyjnych usług dla klientów indywidualnych i biznesowych.

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.



Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines