www.ipfon.pl Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czwartek, 02 Luty 2023, 09:58:30
Strona głównaPomocSzukajZaloguj sięRejestracja
 
Aktualności:

Start  »  Kategoria ogólna  »  Propozycje, czyli co poprawić albo czego brakuje w IPFON  »  VoIP  »  Wątek: Stabilność usług
Strony: [1]
Wyślij ten wątek Drukuj
Autor Wątek: Stabilność usług  (Przeczytany 13026 razy)
Jerzy
Gość
« : środa, 14 Marzec 2007, 10:31:23 »

Przede wszystkim warto poprawić stabilność i pewność usług, szczególnie jeśli IPFON chce pozyskać klientów biznesowych. Absolutnie nie może być tak, że przez kilka godzin numer IPFON-u jest nieosiągalny (dzwoniący słyszy "nie ma takiego numeru"), co mimo stabilnego połączenia internetowego zdarzyło się w pewnej firmie.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
FMOne
Newbie
*
Wiadomości: 7


« Odpowiedz #1 : Czwartek, 15 Marzec 2007, 00:25:49 »

ale to już chyba wina bardziej bramki, a nie stabilności usług !!??

ja jestem w ipfon'ie od ponad roku i poza problemami z bramką nie miałem prawie nigdy problemu

kilka razy (2-3 na 300) z połączenie dial-up z koma
i raz na pare m-cy jakaś mała chwilowa awaria

a reszta to wina bramki
Zgłoś do moderatora   Zapisane
jachu
Newbie
*
Wiadomości: 2


« Odpowiedz #2 : Czwartek, 15 Marzec 2007, 14:36:34 »

ale to już chyba wina bardziej bramki, a nie stabilności usług !!??

ja jestem w ipfon'ie od ponad roku i poza problemami z bramką nie miałem prawie nigdy problemu

kilka razy (2-3 na 300) z połączenie dial-up z koma
i raz na pare m-cy jakaś mała chwilowa awaria

a reszta to wina bramki

Niestety to nie jest sprawa bramki ani providera. Nie raz mi sie zdarzylo ze inny operator ktorego mam dzialal a IPFON nie. Maile wysylane i jak zwykle tlumaczenie ze to po stronie usera , wniosek - :lekko" olewajace podejscie ...
Zgłoś do moderatora   Zapisane
MAK
Gość
« Odpowiedz #3 : Czwartek, 15 Marzec 2007, 15:14:00 »

To jest sieć i może to być np. problem routingu pomiędzy operatorami albo softphonu albo bramki. Nieraz trzeba wnikliwej profesjonalnej analizy aby znaleźć prawdziwą przyczynę. Mogę powiedzieć tyle, że na dniach zamierzam zacząć masowo wykorzystywać usługi VoIP (i zacznę od IPFONa jako operatora) na dedykowanym łączu internetowym i zapewne wkrótce wyrobie sobie zdanie na ten temat.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
rafreg
Newbie
*
Wiadomości: 35



« Odpowiedz #4 : Czwartek, 15 Marzec 2007, 15:17:20 »

A ja moge powiedziec ze dzis obdzowniułem cała polske z Ipfon`a i bez problemu - nie widziałem problemów stabilnosci uslug- moze to zaleta łacza 6Mega w domu A co do klientów biznesowych - to z tego co sie orietuje to inofon sie tym zajmuje. Ipfon to raczej klienci indywidualni.
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 18 Marzec 2007, 00:44:52 wysłane przez rafreg » Zgłoś do moderatora   Zapisane

---------------------------
RafReg
rafreg@o2.pl
kulpik
Gość
« Odpowiedz #5 : Sobota, 31 Marzec 2007, 20:20:11 »

Ale sie pochwaliłeś łączem hehe wow
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Krzysiek
Jr. Member
**
Wiadomości: 52


« Odpowiedz #6 : Niedziela, 01 Kwiecień 2007, 00:24:00 »

Ale sie pochwaliłeś łączem hehe wow

Hmm... ja tam wiem.. wolę symetryczne 2Mbps niż 6Mbps w ADSLu z p. 256Kbps czy 512Kbps uplinku... :-/

Gdzie jak gdzie, ale w VoIP liczy się ile to łącze wyciąga w obie strony.

-K.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
nemo
Newbie
*
Wiadomości: 12



« Odpowiedz #7 : Niedziela, 01 Kwiecień 2007, 12:21:35 »

Wszystko działa tylko trochę inaczej.
Jeśli mogę dorzucić kilka słów odnośnie usług IPFON. To muszę z przykrością stwierdzić, że jestem nimi rozczarowany. Miało być szybko i bezproblemowo tak jak w opiniach innych użytkowników. W realiach jest inaczej. Sama pomoc techniczna jest źle zorganizowana, lub jej brak. Pisanie maili na "Berdyczów" i równie długie oczekiwanie na odpowiedź (z łaską lub bez  - bo się Pan obraził), to KOSZMAR.
Same odpowiedzi typu cyt:
"Okazało się, że są jakieś problemy na stykach międzyoperatorskich zaraz
przełączymy się na innych operatorów i problem zostanie rozwiązany
przepraszamy, że to tyle trwało." - ZAMIAST OSZCZĘDZIĆ CZASU KLIENTOWI I ODRAZU TO ZROBIĆ.
albo:
"Sprawę przekazaliśmy dla informatyków, może być jednak ciężko rozwiązać tę
sprawę szybko ponieważ dziś jest sobota..." - A JUTRO JEST NIEDZIELA, POTEM JEST PONIEDZIAŁEK,MOJE DZIECKO POTRAFI SIĘ WYKAZAĆ ZNAJOMOŚCIA DNI TYGODNIA. A gdzie jest POMOC!?. JAK TO BĘDĄ DNI ŚWIATECZNE LUB FERIE? - nie chcę nawet sobie tego wyobrażać co powie ten Pan.
lub: duplikowanie zapytania klienta o to co się dziej. SKORO KLIENT PISZE CO MU NIE DZIAŁA TO PO CO TO POWTARZAĆ - Duplikowanie pism - - TAK SIĘ ROBIŁO W PRL. ZAMIAST KONKRETNA POMOC. DZIAŁANIE
Chciałbym jeszcze coś dodać, ale nie wypada. Nie róbcie z nic (w ramnach podnoszenia jakości usług), a ich poziom niedługo sam osiągnie dno.
« Ostatnia zmiana: Niedziela, 01 Kwiecień 2007, 12:27:58 wysłane przez nemo » Zgłoś do moderatora   Zapisane
Strony: [1]
Wyślij ten wątek Drukuj
Start  »  Kategoria ogólna  »  Propozycje, czyli co poprawić albo czego brakuje w IPFON  »  VoIP  »  Wątek: Stabilność usług
Skocz do:  


ipfon jest czołowym polskim operatorem telefonii internetowej VoIP oraz dostawcą usługi fax to mail, a także usługi wysyłania faxów przez internet oraz masowej wysyłki faxów.
ipfon oferuje tanie rozmowy telefoniczne oraz wiele udogodnień i innowacyjnych usług dla klientów indywidualnych i biznesowych.

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.



Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines