www.ipfon.pl Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czwartek, 02 Luty 2023, 10:02:20
Strona głównaPomocSzukajZaloguj sięRejestracja
 
Aktualności:

Start  »  Kategoria ogólna  »  Propozycje, czyli co poprawić albo czego brakuje w IPFON  »  VoIP  »  Wątek: Zerowanie konta bilingowego
Strony: [1]
Wyślij ten wątek Drukuj
Autor Wątek: Zerowanie konta bilingowego  (Przeczytany 9014 razy)
igal
Newbie
*
Wiadomości: 6


« : Poniedziałek, 02 Lipiec 2007, 11:22:10 »

Witam wszystkich

Od jakiegoś czasu zuważyłem, że moje konto bilingowe ma różne wartości. Chodzi o to, że po uzupełnieniu konta na kwotę 25 PLN w różnych dniach mam rózne saldo do wyorzystania na koncie. Raz to jest 20, raz 17 a raz 0 (wtedy nie można wykonac połączenia - tak jest właśnie dziś 2 lipca 2007 godz. 11:15) po czy wszystko wraca do normy. Powyższ sytuacja nasuwa mi pewne wątpliwości co do uccziwości i rzetelności IPFONa. Kolejna sprawa, to oszukiwanie klientów (tak to trzeba nazwać) co do kosztów rozmowy i zawyżanie staek za połączenie. Mowa o tym jest w innym poście.

I na koniec. Skoro IPFON nie ma call center (a powinien) to może będzie wysyłać do swoich użytkowików informacje o pracach konserwowych, a najlepiej niech je robi w godzinach nocnych. Składając reklamację przez www i na koniec po zatwierdzeniu jej, dostając kompunkat, przerwa techniczna, można dstać ku..icy. Tyle ode mnie na chwilę obecną.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
raj
Jr. Member
**
Wiadomości: 70


WWW
« Odpowiedz #1 : Poniedziałek, 16 Lipiec 2007, 15:48:27 »

Witam wszystkich

Od jakiegoś czasu zuważyłem, że moje konto bilingowe ma różne wartości. Chodzi o to, że po uzupełnieniu konta na kwotę 25 PLN w różnych dniach mam rózne saldo do wyorzystania na koncie. Raz to jest 20, raz 17 a raz 0 (wtedy nie można wykonac połączenia - tak jest właśnie dziś 2 lipca 2007 godz. 11:15) po czy wszystko wraca do normy.

Juz kiedys pytalem o to w BOK-u IPFON-a.
Jest to jakis problem w ich systemie zwiazany z tym, ze czasami po zakonczeniu rozmowy system nie zwraca na konto kasy, ktora jest rezerwowana w chwili rozpoczecia polaczenia. Masz w panelu klienta taka opcje - maksymalny koszt pojedynczego polaczenia - i taka kwota jest rezerwowana w chwili rozpoczecia polaczenia. Po zakonczeniu polaczenia niewykorzystana czesc tej kwoty powinna wrocic na konto, ale nie zawsze wraca. Dlatego wprowadzili "obejscie" - codziennie w nocy uruchamiaja program, ktory porownuje billingi sprawdza czy nie ma gdzies takich kwot nie zwroconych na konto klienta - jezeli sa, to je zwraca.
Nie jest to moim zdaniem eleganckie rozwiazanie, ale widocznie programisci IPFON-a nie potrafia zrobic tego lepiej... Smutny
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Strony: [1]
Wyślij ten wątek Drukuj
Start  »  Kategoria ogólna  »  Propozycje, czyli co poprawić albo czego brakuje w IPFON  »  VoIP  »  Wątek: Zerowanie konta bilingowego
Skocz do:  


ipfon jest czołowym polskim operatorem telefonii internetowej VoIP oraz dostawcą usługi fax to mail, a także usługi wysyłania faxów przez internet oraz masowej wysyłki faxów.
ipfon oferuje tanie rozmowy telefoniczne oraz wiele udogodnień i innowacyjnych usług dla klientów indywidualnych i biznesowych.

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.



Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines