Sprawy wyglądają tak:
dostaliśmy od Ciebie zgłoszenie nr 105848 ze chcesz jeszcze 3 dodatkowe linie(konta + numery na tym samym koncie bill.)
Tego samego dnia nasz pracownik odpisał:
"Za każdy dodatkowy numer i konto sip do tego konta billingowego prosimy
zasilić je kwotą 100 zł. Potem dokonamy odpowiednich ustawień."
Ty upewniłeś się, czy 100 dotyczy jednej dodatkowej linii czy 3, dostałeś odpowiedź ze 1 linii i dalej korespondencja dotyczy już tego ile dokładnie chcesz linii, ale kwestia opłaty na tym etapie została już zamknięta.
I takie są u nas zasady w tym zakresie.
Ty zacząłeś powoływać się na jakiś wyjątek i na coś co dostałeś EXTRA kiedyś wcześniej, ale nie możesz wymagać iż jeśli raz coś ktoś otrzymuje EXTRA to znaczy iż za każdym razem będzie to otrzymywał

Zostawmy jednak już to na boku, w tej chwili zrobiliśmy tak iż na swoim koncie możesz posiadać 7 linii (kont SIP i numerów). Przepraszam za to zamieszanie i mam prośbę aby w przyszłości pamiętać o zasadzie: dodatkowa linia na koncie billingowym wiąże się z doładowanie 100 zł za każdą dodatkową linię - oczywiście całość tego doładowania jest do wykorzystania na rozmowy.