www.ipfon.pl Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Wtorek, 05 Listopad 2024, 04:15:14 am
Strona głównaPomocSzukajZaloguj sięRejestracja
 
Aktualności:

Start  »  Kategoria ogólna  »  Propozycje, czyli co poprawić albo czego brakuje w IPFON  »  Inne  »  Wątek: Pokój konferencyjny - problem z automatycznym wyciszeniem słuchaczy z zagranicy
Strony: [1]
Wyślij ten wątek Drukuj
Autor Wątek: Pokój konferencyjny - problem z automatycznym wyciszeniem słuchaczy z zagranicy  (Przeczytany 9200 razy)
Jonasz
Newbie
*
Wiadomości: 3


WWW
« : Niedziela, 21 Sierpień 2016, 17:17:54 pm »

Witam

Korzystam regularnie z usługi "pokój konferencyjny" i ogólnie bardzo sobie ją chwalę.

Funkcja domyślnego wyciszania niemoderatorów jest bardzo praktyczna i świetnie się sprawdza w przypadku osób dzwoniących z numerów krajowych.
Zauważyłem jednak że w przypadku osób wdzwaniających się do konferencji z zagranicy (konkretnie z Niemiec i Belgii) dźwięk z ich telefonów nie jest automatycznie odcinany i wtedy konieczne jest ręczne wyciszenie tych numerów, co jest pewną niedogodnością.

Czy jest możliwość poprawienia tej funkcji wyciszania niemoderatorów w taki sposób aby odcinała dżwięk również od osób dzwoniących z zagranicy?

Pozdrawiam Administrację
« Ostatnia zmiana: Środa, 24 Sierpień 2016, 19:00:20 pm wysłane przez Jonasz » Zgłoś do moderatora   Zapisane
haronix
Newbie
*
Wiadomości: 1


WWW
« Odpowiedz #1 : Poniedziałek, 08 Maj 2017, 20:33:48 pm »

Również stosuje pokój konferencyjny i nic mi nigdy nie przeszkadzało. Szkoda że wątek trochę ucichł.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Jonasz
Newbie
*
Wiadomości: 3


WWW
« Odpowiedz #2 : Poniedziałek, 08 Maj 2017, 22:09:11 pm »

Wątek został bez oficjalnej odpowiedzi niestety, a szkoda.
Automatyczne wyciszanie uczestników z zagranicy nadal nie działa.

Powiem więcej, występowały również inne problemy związane ze słuchaczami z zagranicy - zdarzało się wielokrotnie że konferencja się posypała - czyli zerwało wszystkim jednocześnie połączenie.

Ponieważ nikt tutaj nie podjął wątku, więc zdecydowałem się po prostu odciąć słuchaczy z zagranicy i wszelkie problemy się skończyły. Coś za coś.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
terssuppcha
Newbie
*
Wiadomości: 1


WWW
« Odpowiedz #3 : Środa, 10 Maj 2017, 15:10:28 pm »

Mnie też irytuje brak tejże funkcji "wyciszania" - bez tego źle się funkcjonuje, a szkoda... No nic, oficjalny kontakt zniknął.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
psiwek
Global Moderator
Hero Member
*****
Wiadomości: 912



« Odpowiedz #4 : Środa, 10 Maj 2017, 22:35:51 pm »

Dziwna sprawa, system działa tak że wycisza wszystkich oprócz moderatora, ewentualnie mogłyby być jakieś problemy z rozpoznawaniem moderatora ale czy numer jest krajowy czy nie nie powinno mieć znaczenia.

Przyjrzymy się jednak sprawie ponownie i zobaczymy skąd problem z numerami zagranicznymi.
Zgłoś do moderatora   Zapisane

Pozdrawiam

Przemysław Siwek
Dyrektor Rozwoju
IPFON
Jonasz
Newbie
*
Wiadomości: 3


WWW
« Odpowiedz #5 : Środa, 10 Maj 2017, 22:53:33 pm »

Przyglądałem się uważnie (przez wiele miesięcy) i mam pewność że szereg problemów generuje połączenie z numerem zagranicznym w czasie konferencji.

Konferencja kilka razy w tygodniu, moderator jest jeden (zawsze ten sam numer), korzysta kilkanaście osób które są tylko słuchaczami dlatego domyślnie zaznaczona jest opcja wyciszania rozmówców. Czasem dochodziły do konferencji dwie, trzy osoby z zagranicy (głównie z Niemiec) i wtedy zaczynały się problemy techniczne, o niektórych już pisałem wcześniej:

- nie odcięty dźwięk z telefonu słuchacza (pozostali słuchacze słyszeli niemieckie rozmowy z tła)
- zrywanie konferencji
- niektórzy nie mogli się w ogóle wdzwonić w tym czasie do konferencji pomimo wielokrotnych prób (oczywiście limit uczestników nie był przekroczony, sprawdzałem w bilingach)

To działo się tylko w dniach kiedy łączyły się osoby z zagranicy. Trzy miesiące temu założyłem filtr na kierunkowe z zagranicy i od tego czasu żaden z tych problemów się nie powtórzył.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Strony: [1]
Wyślij ten wątek Drukuj
Start  »  Kategoria ogólna  »  Propozycje, czyli co poprawić albo czego brakuje w IPFON  »  Inne  »  Wątek: Pokój konferencyjny - problem z automatycznym wyciszeniem słuchaczy z zagranicy
Skocz do:  


ipfon jest czołowym polskim operatorem telefonii internetowej VoIP oraz dostawcą usługi fax to mail, a także usługi wysyłania faxów przez internet oraz masowej wysyłki faxów.
ipfon oferuje tanie rozmowy telefoniczne oraz wiele udogodnień i innowacyjnych usług dla klientów indywidualnych i biznesowych.

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.



Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines