www.ipfon.pl Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Poniedziałek, 28 Listopad 2022, 20:13:12
Strona głównaPomocSzukajZaloguj sięRejestracja
 
Aktualności:

Start  »  Kategoria ogólna  »  Propozycje, czyli co poprawić albo czego brakuje w IPFON  »  VoIP  »  Wątek: Przenoszenie numerów TPSA -> IPFON
Strony: [1] 2
Wyślij ten wątek Drukuj
Autor Wątek: Przenoszenie numerów TPSA -> IPFON  (Przeczytany 38370 razy)
tommek
Newbie
*
Wiadomości: 16


« : Czwartek, 08 Marzec 2007, 10:31:21 »

Czy istnieje mozliwosc przeniesienia numeru z TPSA do IPFONa ? Przydalaby sie taka funkcjonalnosc - sam znam kilka firm, ktore zdecydowalyby sie przeprowadzic do VoIP'a ale pod warunkiem zachowadzia obecnego numeru (rozpowszechnionego wsrod klientow).
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Hema3131
Newbie
*
Wiadomości: 4


WWW
« Odpowiedz #1 : Niedziela, 11 Marzec 2007, 12:06:45 »

Z tego co wiem nie ma na razie takiej możliwości, wszystko się zmienia  to może i to się kiedyś zmieni
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Mluk
Gość
« Odpowiedz #2 : Czwartek, 15 Marzec 2007, 01:04:47 »

Witam

Ja również znam kilka firm, które by się zdecydowały na rezygnację z tpsa i właściwie jedyną przeszkodą jest właśnie przeniesienie numeru.

Pozdrawiam

Mluk
Zgłoś do moderatora   Zapisane
ManiaceK
Gość
« Odpowiedz #3 : Czwartek, 15 Marzec 2007, 12:40:30 »

też znam firmę z takimi problemami, z cecia przeniosl bym PSTN i faxy )

Prosimy admina o odpowiedź
Zgłoś do moderatora   Zapisane
jacmil
Gość
« Odpowiedz #4 : Czwartek, 15 Marzec 2007, 14:34:34 »

I ja o tym myślę od dawna, a mam w IPFON 7 działających numerów i niestety 2 (tylko do odbioru) nr w TPSA konieczne ze względów marketingowych.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
east
Newbie
*
Wiadomości: 1


« Odpowiedz #5 : Czwartek, 15 Marzec 2007, 19:48:59 »

I ja o tym myślę od dawna, a mam w IPFON 7 działających numerów i niestety 2 (tylko do odbioru) nr w TPSA konieczne ze względów marketingowych.
U  mnie też numery  "tradycyjnego" operatora miały być  w założeniu  tylko w celach marketingowych, ale okazuje się , że pracownicy  chętniej  z  nich korzystają (  dwa numery +  3 numery IPFON ) , gdyż jakość rozmowy jest lepsza z analoga.  To znaczy użytkownik Ipfona  nie widzi żadnej różnicy, ale dla Klienta denerwujące jest "podwójne"  i zniekształcone  w dodaku słyszenie samego siebie oraz  szumy i lekkie opóźnienia. Nie wiem czym to jest spowodowane, ale jest to fakt.

Jak do tej pory najlepszą jakością pośród VoiP telefonii , którą mgłem osobiście przetestować ( na tym samym łączu , z którego korzystają Ipfony ) jest taki programik w  komputerze Voipdiscount . Nie wiem jak oni to robią , ale za 10 euro abonamentu można dzwonić za darmo po całej Polsce codziennie nawet przez  kilka miesięcy. Także za granicę.

Jeśli chodzi o Ipfon jak dla mnie rewelacyjną usługą jest fax2email  . Mogę odbierać  faxy w domu lub zawsze , gdy jestem w zasięgu internetu , nawet w innym mieście. Mogę też wysyłać faxy ze swojego komputera.

Zgłoś do moderatora   Zapisane
Spider
Newbie
*
Wiadomości: 20


« Odpowiedz #6 : Czwartek, 15 Marzec 2007, 21:18:49 »

Prosimy pracownika IPFON o wypowiedzć w kwestii przenoszenia numerów.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
psiwek
Global Moderator
Hero Member
*****
Wiadomości: 912



« Odpowiedz #7 : Piątek, 16 Marzec 2007, 11:05:25 »

Witam Wszystkich,

sprawa z przenoszalnością numerów to jedna z najważniejszych rzeczy, którą chcielibysmy szybko wprowadzić, jednak napotykamy tutaj na problemy formalne i techniczne.

Mamy nadzieję iż część z tych problemów uda się rozwiązać po spotkaniu w Urządzie Komunikacji Elektronicznej, gdzie zaplanowana jest debata nt. przenoszalności numerów:
http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead01&news_cat_id=259&news_id=1771&layout=3&page=text

Stan na dziś jednak jest taki iż nie ma możliwości przeniesienia numeru z sieci TP SA do IPFON Smutny
Zgłoś do moderatora   Zapisane

Pozdrawiam

Przemysław Siwek
Dyrektor Rozwoju
IPFON
tompaw
Newbie
*
Wiadomości: 23



« Odpowiedz #8 : Piątek, 16 Marzec 2007, 21:04:13 »

I ja o tym myślę od dawna, a mam w IPFON 7 działających numerów i niestety 2 (tylko do odbioru) nr w TPSA konieczne ze względów marketingowych.
U  mnie też numery  "tradycyjnego" operatora miały być  w założeniu  tylko w celach marketingowych, ale okazuje się , że pracownicy  chętniej  z  nich korzystają (  dwa numery +  3 numery IPFON ) , gdyż jakość rozmowy jest lepsza z analoga.  To znaczy użytkownik Ipfona  nie widzi żadnej różnicy, ale dla Klienta denerwujące jest "podwójne"  i zniekształcone  w dodaku słyszenie samego siebie oraz  szumy i lekkie opóźnienia. Nie wiem czym to jest spowodowane, ale jest to fakt.

Jak do tej pory najlepszą jakością pośród VoiP telefonii , którą mgłem osobiście przetestować ( na tym samym łączu , z którego korzystają Ipfony ) jest taki programik w  komputerze Voipdiscount . Nie wiem jak oni to robią , ale za 10 euro abonamentu można dzwonić za darmo po całej Polsce codziennie nawet przez  kilka miesięcy. Także za granicę.

Jeśli chodzi o Ipfon jak dla mnie rewelacyjną usługą jest fax2email  . Mogę odbierać  faxy w domu lub zawsze , gdy jestem w zasięgu internetu , nawet w innym mieście. Mogę też wysyłać faxy ze swojego komputera.



A wie Pan że to mozna skafigurawac w bramce
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Spider
Newbie
*
Wiadomości: 20


« Odpowiedz #9 : Czwartek, 29 Marzec 2007, 01:03:12 »

Witam Wszystkich,

sprawa z przenoszalnością numerów to jedna z najważniejszych rzeczy, którą chcielibysmy szybko wprowadzić, jednak napotykamy tutaj na problemy formalne i techniczne.

Mamy nadzieję iż część z tych problemów uda się rozwiązać po spotkaniu w Urządzie Komunikacji Elektronicznej, gdzie zaplanowana jest debata nt. przenoszalności numerów:
http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead01&news_cat_id=259&news_id=1771&layout=3&page=text

Stan na dziś jednak jest taki iż nie ma możliwości przeniesienia numeru z sieci TP SA do IPFON Smutny




Czy jakieś nowe wiadomości są może ?
Znalazłem na stronie urtip taką informację:


Czy mogę zachować swój dotychczasowy numer telefonu stacjonarnego?
Aby zachować swój numer telefoniczny i na przykład przenieść go do operatora VoIP, należy wystąpić w sposób przewidziany przepisami rozporządzenia z dnia 1 marca 2006r. w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefonicznych (Dz. U. Nr 42 poz. 290) przed rezygnacją z POTS w trybie przewidzianym regulaminem.

Należy pamiętać, żeby najpierw przenieść numer, a potem rezygnować z abonamentu telefonicznego TP!

Zgłoś do moderatora   Zapisane
andmik
Gość
« Odpowiedz #10 : Poniedziałek, 02 Kwiecień 2007, 08:46:54 »

Witam, na dzień dzisiejszy przenośność numerów może nastąpić tylko między publicznymi sieciami telefonicznymi. Sieć IPFON wg mojej wiedzy nie ma jeszcze statusu sieci telefonicznej, a gdyby szefostwo sieci IPFON zadeklarowało, że jest publiczną siecią telefoniczną, to zmuszone by było do realizacji całego szeregu obowiązków z tego wynikających.

pozdrawiam
andmik

Zgłoś do moderatora   Zapisane
rafreg
Newbie
*
Wiadomości: 35



« Odpowiedz #11 : Wtorek, 10 Kwiecień 2007, 23:13:32 »


[/quote]

A wie Pan że to mozna skafigurawac w bramce
[/quote]


A przepraszam jak to mozna skonfigurowac( przenoszenie numery z tpsa do ipfon) na bramce i jakiej - bo chetnie sie dowiem ?

pozdrawiam
rafreg
Zgłoś do moderatora   Zapisane

---------------------------
RafReg
rafreg@o2.pl
neo
Newbie
*
Wiadomości: 2


« Odpowiedz #12 : Niedziela, 06 Maj 2007, 21:52:07 »

i jak się ma sprawa z przenoszeniem numeru? chciałem przejść z dialogu do ipfonu
Zgłoś do moderatora   Zapisane
SirM
Gość
« Odpowiedz #13 : środa, 09 Maj 2007, 12:05:33 »

Stan na dziś jednak jest taki iż nie ma możliwości przeniesienia numeru z sieci TP SA do IPFON Smutny

a ja chcialbym zaznaczyc ze przenoszenie numerow stacjonarnych z tpsa do Ery i do UPC dziala. Wiec niby jaki problem ma tu IPFON?

Zgłoś do moderatora   Zapisane
bombel
Administrator
Full Member
*****
Wiadomości: 168


« Odpowiedz #14 : Czwartek, 17 Maj 2007, 20:06:25 »

Z tego co się domyślam problem leży w definicji "telefonii stacjonarnej", która zgodnie z ustawą musi umożliwiać prawidłowe połączenia z numerami ratunkowymi i innymi specjalnymi.

VoIP z natury jest niezwiązany z lokalizacją - mieszkasz w Gdańsku, bierzesz bramkę/telefon/laptopa/itp. do torby i jedziesz do Krakowa. Tam się podłączasz do netu i gadasz. W międzyczasie dom zaczyna Ci się palić i nie możesz dodzwonić się na 998, bo odbiera kobita znad morza


Gdyby zbudować bazę wszystkich 10 numerów ratunkowych 9xx dla każdego miejsca w Polsce, to problem byłby rozwiązany - pytamy się użytkownika gdzie ma telefon i tam przekierowujemy rozmowy.

Póki co IPFON wykorzystuje taką bazę dla numerów 997,998,999 (a 112 jest przekierowywany chyba na 997, nie pamietam) więc częściowo rozwiązał problem.

Nie mam pojęcia jak się posuwają prace nad bazami pozostałych służb, ale domyślam się że to nie jest taka prosta sprawa.
Gdy ipfon wprowadzi obowiązek wskazywania swojej prawidłowej lokalizacji i wszystkie numery skrócone będą prawidłowo łączone, to dopiero będzie mógł się ubiegać o określenie "telefonia stacjonarna" , a następnie o możliwoiść przenoszonia numerów z innych telefoni stacjonarnych (takich monopolistycznych też ).
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 17 Maj 2007, 20:30:16 wysłane przez bombel » Zgłoś do moderatora   Zapisane
Strony: [1] 2
Wyślij ten wątek Drukuj
Start  »  Kategoria ogólna  »  Propozycje, czyli co poprawić albo czego brakuje w IPFON  »  VoIP  »  Wątek: Przenoszenie numerów TPSA -> IPFON
Skocz do:  


ipfon jest czołowym polskim operatorem telefonii internetowej VoIP oraz dostawcą usługi fax to mail, a także usługi wysyłania faxów przez internet oraz masowej wysyłki faxów.
ipfon oferuje tanie rozmowy telefoniczne oraz wiele udogodnień i innowacyjnych usług dla klientów indywidualnych i biznesowych.

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.



Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines