Witam.
Czytam sobie od czasu do czasu forum, bo chce się dowiedzieć co tam nowego w IPFON. Niestety widzę dziesiątki powtarzających się "sugestii" aby uruchomić taką lub inną usługę. Dla przykładu pytanie o wdzwaniany dostęp do poczty głosowej. Ile to już lat duża liczba użytkowników prosi o to, aby usługę poczty głosowej o coś takiego rozszerzyć. Jedyną odpowiedzią jaką na forum znalazłem to:
Wprowadzenie poczty głosowej dostępnej poprzez MWI, czy jak to się tam nazywa - w każdym razie bramki VoIP mają taką opcję, że można w nich skonfigurować adres serwera poczty głosowej, z którym bramka będzie się łączyć i pobierać wiadomości. Dostęp do skrzynki głosowej przez email/www jest bardzo fajny, ale czasami dostęp do poczty bezpośrednio z telefonu jest po prostu wygodniejszy, zwłaszcza gdy jest to telefon domowy, z którego korzystają wszyscy w rodzinie, a nie każdy np. ma e-maila i nie wie, że ktoś nagrał jakąś wiadomość...
Mamy to w planach. W tej chwili kończymy email2fax.
Wprowadzanie email2fax już chyba dawno zakończone, a poczta głosowa nadal istnieje w podobnej formie jak ponad 3 lata temu. No chyba, że coś przeoczyłem. Denerwuje mnie, jako klienta, kompletny brak odpowiedzi ze strony kogokolwiek z IPFONa. Ignorowanie kolejnych pytań i próśb na powyższy (i nie tylko) temat jest po prostu niegrzeczne. Niektóre wątki rozpoczęte pytaniem wydawałoby się, że do przedstawicieli operatora są pozostawione bez odpowiedzi. Zauważyłem, że użytkownicy traktują forum jako takie rozszerzenie BOK IPFON. Czemu się dziwić, że ludzie oczekują odpowiedzi na forum, bo odpowiedzi z BOK czasem nie idzie się doczekać. Jeśli nawet, to okazuje się, że zadane pytanie zostało zrozumiane kompletnie inaczej niż klient miał na myśli. A na forum czasem ktoś coś odpowie albo inni użytkownicy pomogą, kiedy problem wymaga natychmiastowych działań.
Swój post kieruję do osoby Przemysława Siwka, który (wydawałoby się czasem) z łaski odpowiada na zadane na forum pytania. Ogólnie moja opinia o jakości obsługi klienta uległa pogorszeniu. Widzę, że to nie tylko ja mam takie zdanie. A więc Przemku, zwrócę się do ciebie po imieniu, ponieważ ty zwracasz się często po imieniu do nas. Będąc dyrektorem rozwoju zrób coś, aby firma, którą reprezentujesz dała nam klientom odczuć, że wam na nas zależy. Bo mam wrażenie i chyba nie tylko ja, że nasze pytania i sugestie trafiają często w próżnie. To moja sugestia zmian i braków.
Na zakończenie życzę wszystkim szczęścia w Nowym Roku a załodze IPFONa zmiany podejścia do klienta, na to jakie mieliście kiedyś. Słuchania co mamy do powiedzenia. Nie mam tu absolutnie na myśli wprowadzania wszystkiego co tylko każdy sobie wymyśli, ale chociaż z grzeczności odpowiadania na nasze pytania i sugestie, a co za tym idzie poprawy jakości obsługi nas, waszych klientów. Bo ta czasem niestety nie jest zadowalająca.