www.ipfon.pl Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Sobota, 05 Październik 2024, 17:51:12 pm
Strona głównaPomocSzukajZaloguj sięRejestracja
 
Aktualności:

Start  »  Kategoria ogólna  »  Propozycje, czyli co poprawić albo czego brakuje w IPFON  »  Inne  »  Wątek: Dwa konta SIP na jednym koncie billingowym
Strony: [1]
Wyślij ten wątek Drukuj
Autor Wątek: Dwa konta SIP na jednym koncie billingowym  (Przeczytany 6312 razy)
raj
Jr. Member
**
Wiadomości: 70


WWW
« : Sobota, 06 Listopad 2010, 00:16:18 am »

Miałem taką sytuację. Miałem już od dłuższego czasu numer w IPFON-ie i potem przeniosłem sobie numer z TPSA. Miałem więc dwa numery telefonu na jednym koncie. I tak było przez pewien czas, po czym potrzebowałem "rozdzielić" te dwa numery na dwa konta SIP, żeby móc przypisac je do dwóch osobnych telefonów, ale żeby nadal były na jednym koncie billingowym.
Zapytałem więc w BOK-u jak to zrobić. Powiedziano mi, że jeżeli założę sobie nowe konto z panelu klienta (będzie ono na nowym koncie billingowym), a potem doładuje każde z kont kwotą 100 zł, to połączą mi je na jednym koncie billingowym. I tak też zrobiłem.
Pomijam fakt, ze założenie nowego konta wiąże się z założeniem TRZECIEGO numeru telefonu, który jest mi do niczego niepotrzebny (dlaczego jeżeli już mam dwa numery, to nie mogę założyc nowego konta BEZ zakładania nowego numeru?), ale w BOK-u nie poinformowano mnie o jednej rzeczy, która moim zdaniem jest nieuczciwa w stosunku do klienta. Otóż jako że klientem IPFON-a jestem od 5 lat, ze wszystkich doładowań konta "uzbierał" mi się już okres ważności konta gdzieś do 2019 roku... Natomiast na nowym, dopiero co założonym koncie, doładowanym kwotą 100 zł, okres ważności - jak to wynika z kwoty doładowania - wyniósł rok, do listopada 2011. I państwo z BOK-u łącząc mi te dwa konta ustawili okres ważności właśnie według tego nowego konta, czyli do 2011 roku - cały okres ważności, który zdołałem sobie "uzbierać" na dotychczasowym koncie, mi przepadł. Gdyby wzięto połowę okresu ważności ze starego konta, byłbym w stanie to zrozumieć, ale takie postepowanie uważam za nieuczciwe. Na moje pytanie do BOK-u, dlaczego ustawiono mi taki okres ważności, otrzymałem odpowiedź, którą możnaby streścić w dwóch słowach: "bo tak".
Więc jeżeli czyta to Pan Dyrektor, to bardzo proszę o komentarz w tej sprawie, "dlaczego tak". Bo uważam, że zostałem trochę zrobiony w konia, zwłaszcza że nikt mnie nie uprzedził, że po połączeniu kont okres ważności zostanie w ten sposób skrócony.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
psiwek
Global Moderator
Hero Member
*****
Wiadomości: 912



« Odpowiedz #1 : Środa, 17 Listopad 2010, 18:01:13 pm »

Przepraszam przeoczyłem to, ale już sprawdziłem że sprawa bez mojej ingerencji zakończyła się pomyślnie, bo to był jakiś ludzki błąd.
Zgłoś do moderatora   Zapisane

Pozdrawiam

Przemysław Siwek
Dyrektor Rozwoju
IPFON
Strony: [1]
Wyślij ten wątek Drukuj
Start  »  Kategoria ogólna  »  Propozycje, czyli co poprawić albo czego brakuje w IPFON  »  Inne  »  Wątek: Dwa konta SIP na jednym koncie billingowym
Skocz do:  


ipfon jest czołowym polskim operatorem telefonii internetowej VoIP oraz dostawcą usługi fax to mail, a także usługi wysyłania faxów przez internet oraz masowej wysyłki faxów.
ipfon oferuje tanie rozmowy telefoniczne oraz wiele udogodnień i innowacyjnych usług dla klientów indywidualnych i biznesowych.

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.



Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines