Witam,
Spotkała mnie sytuacja, w której dzwoniąc na nr 792... przeniesiony 2 lata temu do ery naliczono mi opłatę jak za połączenie z P4.
Ipfon odpowiada na reklamację tak:
Nie ma rynku telekomunikacyjnym między operatorami komórkowymi a stacjonarnymi
żadnego interfejsu wymiany informacji o tym że jakiś numer został przeniesiony.
Swoje uwagi, skargi mogę skierować:
Proszę zatem o skierowanie swoich pretensji do organów państwa które uchwalają
prawo bez zapewnienia możliwości jego realizacji.
No do cholery, jak to jest, że inni operatorzy mogą sprawdzić do kogo należy nr a ipfon oszukuje i okrada na tym swoich klientów? Operatorzy mobilnii udostępniają strony pozwalające sprawdzić, czy dany nr należy do ich sieci, więc nawet prymitywny skrypt załatwiłby sprawę.
IMHO, jeśli się nie potrafi czegoś dobrze robić, to nie powinno się tego robić w ogóle. A już na pewno nie okradać klientów.