Właśnie technicy IPFONu walczą z takim samym problemem u mnie. Co ciekawe, pojawił się w 2 różnych miastach u 2 różnych dostawców internetu... Dodatkowo dotyczy wybiórczo paru numerów na moim koncie. Wina - prawdopodobnie też po stronie dostawców netu (chociaż dziwne, że zbiegło się to w dwóch kompletnie niezależnych od siebie firmach), jakby tego było mało, zmiana konta na inne, które mam w IPFONIE zaowocowała rozwiązaniem problemu. Wprawdzie nieco "partyzanckim" ale lepiej czekać na rozwiązanie faktycznego problemu w ten sposób niż mając rozmowy zrywające się po 8 sekundach
Też bym zmienił konto tylko co z kasą na starym koncie gdzie mam fundusze dla dwóch numerów?
Moze to wina konta poniewaz na Fritzku i na PAP2T (u 2óch róznych operatorów) jest to samo. Dobrze ze chociaz moge nawiazywac połączenia i mam mozliwośc wyzerowania (wydzwonienia) konta.
Szkoda mi tylko tego konta bo mam je aktywne do końca 2012 roku, ale jak sobie pomysle ze mam jeszcze walczyć z tym problemem (a juz go mam od 2m-cy) tyle czasu to lepiej zrezygnować.
A jak wyglada sprawa z przeniesieniem numeru do innego operatota w VOiP???
Pozdrawiam