www.ipfon.pl Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Niedziela, 13 Październik 2024, 10:09:57 am
Strona głównaPomocSzukajZaloguj sięRejestracja
 
Aktualności:

Start  »  Kategoria ogólna  »  Porady i pomoc  »  VoIP  »  Wątek: Problem z dodzwonieniem się na IPFON
Strony: [1]
Wyślij ten wątek Drukuj
Autor Wątek: Problem z dodzwonieniem się na IPFON  (Przeczytany 12607 razy)
jj456
Newbie
*
Wiadomości: 3


« : Wtorek, 05 Sierpień 2008, 08:59:53 am »

Mam problem z dodzwonieniem się: jeżeli ktoś do mnie dzwoni - odbieram - słyszę słowo lub dwa i się rozłącza, u mnie w słuchawce cisza a u dzwoniącego sygnał jest przerywany długi czyli jakby nr był wolny i dzwoni ale u mnie cisza. Jak zadzwoni ktoś drugi raz to nie ma reguły czasami już można rozmawiać a czasami się znowu rozłącza. Proszę o radę!

Pozdrawiam
Zgłoś do moderatora   Zapisane
tomeks
Newbie
*
Wiadomości: 8


« Odpowiedz #1 : Środa, 06 Sierpień 2008, 15:28:53 pm »

U mnie podobnie.
Od paru dni.
Jeśli ktoś dzwoni ze stacjonarnego, to słychać sygnał, po odebraniu w słuchawce cisza, a po drugiej stronie "nie ma takiego numeru"
Z komórki nie ma problemu.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
psiwek
Global Moderator
Hero Member
*****
Wiadomości: 912



« Odpowiedz #2 : Środa, 06 Sierpień 2008, 19:37:50 pm »

Proszę o zgłoszenie tego do naszego BOKu wraz z waszymi numerami, konkretnymi numerami, z których nie można się do was dodzwonić oraz sprzęt (jak bramka VOIP) jest używana do rozmów i kto dostarcza internet.
Zgłoś do moderatora   Zapisane

Pozdrawiam

Przemysław Siwek
Dyrektor Rozwoju
IPFON
tomeks
Newbie
*
Wiadomości: 8


« Odpowiedz #3 : Środa, 06 Sierpień 2008, 23:07:44 pm »

Zgłoszone.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
tomeks
Newbie
*
Wiadomości: 8


« Odpowiedz #4 : Niedziela, 17 Sierpień 2008, 21:09:39 pm »

Chciałbym z tego miejsca bardzo podziękować pracownikom BOKu za okazaną pomoc w rozwiązaniu mojego problemu.
Dodam, że problem leżał po stronie mojego dostawcy Internetu.

Pozdrawiam serdecznie
Tomeks
Zgłoś do moderatora   Zapisane
slobodan
Newbie
*
Wiadomości: 11


« Odpowiedz #5 : Środa, 01 Październik 2008, 17:27:20 pm »

Właśnie technicy IPFONu walczą z takim samym problemem u mnie. Co ciekawe, pojawił się w 2 różnych miastach u 2 różnych dostawców internetu...  Dodatkowo dotyczy wybiórczo paru numerów na moim koncie. Wina - prawdopodobnie też po stronie dostawców netu (chociaż dziwne, że zbiegło się to w dwóch kompletnie niezależnych od siebie firmach), jakby tego było mało, zmiana konta na inne, które mam w IPFONIE zaowocowała rozwiązaniem problemu. Wprawdzie nieco "partyzanckim" ale lepiej czekać na rozwiązanie faktycznego problemu w ten sposób niż mając rozmowy zrywające się po 8 sekundach  Uśmiech
Zgłoś do moderatora   Zapisane
stronq
Newbie
*
Wiadomości: 12


« Odpowiedz #6 : Niedziela, 04 Lipiec 2010, 20:27:24 pm »

Witam Od pewnego czasu na FRITZ!Box Fon WLAN 7170 Annex A z New Firmware version 58.04.82 jest identycznie. Ja dzwonię wszędzie a do mnie nikt się nie dodzwania,. Przed tym problemem wszystko było OK. (Ustawienia same chyba w routerze sie nie poprzestawiały - bynajmniej tak sądzę). Czyli widać jasno, że problem stoi po stronie IPFONa a nie Naszego sprzętu. Jak się to nie zmieni trzeba wydzwonić to co zostało na koncie i zmienić operatora. Po prostu nie wierzę w zbieg kilku tych samych przypadków na raz.
Pozdrawiam.

Na bramce PAP2T (u żony w firmie) i u innego dostawcy neta pojawil sie ten sam problem co  u mnie w domu.
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 06 Lipiec 2010, 12:09:19 pm wysłane przez stronq » Zgłoś do moderatora   Zapisane
stronq
Newbie
*
Wiadomości: 12


« Odpowiedz #7 : Wtorek, 06 Lipiec 2010, 13:31:33 pm »

Właśnie technicy IPFONu walczą z takim samym problemem u mnie. Co ciekawe, pojawił się w 2 różnych miastach u 2 różnych dostawców internetu...  Dodatkowo dotyczy wybiórczo paru numerów na moim koncie. Wina - prawdopodobnie też po stronie dostawców netu (chociaż dziwne, że zbiegło się to w dwóch kompletnie niezależnych od siebie firmach), jakby tego było mało, zmiana konta na inne, które mam w IPFONIE zaowocowała rozwiązaniem problemu. Wprawdzie nieco "partyzanckim" ale lepiej czekać na rozwiązanie faktycznego problemu w ten sposób niż mając rozmowy zrywające się po 8 sekundach  Uśmiech

Też bym zmienił konto tylko co z kasą na starym koncie gdzie mam fundusze dla dwóch numerów?Co? Moze to wina konta poniewaz na Fritzku i na PAP2T (u 2óch róznych operatorów) jest to samo. Dobrze ze chociaz moge nawiazywac połączenia i mam mozliwośc wyzerowania (wydzwonienia) konta.
Szkoda mi tylko tego konta bo mam je aktywne do końca 2012 roku, ale jak sobie pomysle ze mam jeszcze walczyć z tym problemem (a juz go mam od 2m-cy) tyle czasu to lepiej zrezygnować.

A jak wyglada sprawa z przeniesieniem numeru do innego operatota w VOiP???
Pozdrawiam 
« Ostatnia zmiana: Wtorek, 06 Lipiec 2010, 13:43:39 pm wysłane przez stronq » Zgłoś do moderatora   Zapisane
Strony: [1]
Wyślij ten wątek Drukuj
Start  »  Kategoria ogólna  »  Porady i pomoc  »  VoIP  »  Wątek: Problem z dodzwonieniem się na IPFON
Skocz do:  


ipfon jest czołowym polskim operatorem telefonii internetowej VoIP oraz dostawcą usługi fax to mail, a także usługi wysyłania faxów przez internet oraz masowej wysyłki faxów.
ipfon oferuje tanie rozmowy telefoniczne oraz wiele udogodnień i innowacyjnych usług dla klientów indywidualnych i biznesowych.

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.



Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines