rafał
Newbie

Wiadomości: 46
|
 |
« : Wtorek, 25 Maj 2010, 21:17:27 » |
|
Nie powiem ile nerwów mnie kosztowała próba dodzwonienia się do pewnej firmy...cały czas zajęte. Potem od teściów z telefonu TP SA też próbuje i jest komunikat "Nie ma takiego numeru" firma zmieniła numer. Kilka innych prób i do czego doszedłem: W Ipfon nie ma komunikatów typu: "linia abonencka uszkodzona" "abonent zmienił numer na..." "nie ma takiego numeru" "abonent czasowo wyłączony" - zamiast tegojest SYGANAŁ ZAJĘTOŚCI !!!!! to jest wprowadzanie w błąd- Panie Przemysłąwie ZRÓBCIE COŚ W TEJ SPRAWIE !!!! Najlepiej umożliwić odsłuchanie takich komunikatów lub wprowadzić jakiś inny sygnał inny niż zajętości !!!
|
|
|
|
rafał
Newbie

Wiadomości: 46
|
 |
« Odpowiedz #1 : Piątek, 09 Lipiec 2010, 09:45:45 » |
|
? i cisza ......i cisza....... ?
|
|
|
|
DANYY
Newbie

Wiadomości: 8
|
 |
« Odpowiedz #2 : Sobota, 07 Sierpień 2010, 22:42:24 » |
|
i cisza
|
|
|
|
bas
|
 |
« Odpowiedz #3 : Sobota, 07 Sierpień 2010, 23:54:24 » |
|
i cisza
cii, ciiiichutko bo usłyszysz, że wprowadzenie komunikatów nie jest możliwe ze względu na system billingowy... Pozdrawiam BAS
|
|
|
|
psiwek
|
 |
« Odpowiedz #4 : Wtorek, 10 Sierpień 2010, 12:52:25 » |
|
Komunikaty takie jeśli tylko do nas docierają są odgrywane, proszę przedzwonić na wyłączoną komórkę z prezentacją numeru i wtedy usłyszeć można komunikat nadawany przez operatora komórkowego.
Może się jednak zdarzyć, iż komunikat taki "ginie" gdzieś po drodze na którymś styku międzyoperatorskim i do nas nie dociera, wtedy poza sygnałem "busy" który odegra bramka klienta w odpowiedzi na otrzymany pakiet SIP nie mamy czego odegrać.
|
Pozdrawiam
Przemysław Siwek Dyrektor Rozwoju IPFON
|
|
|
rafał
Newbie

Wiadomości: 46
|
 |
« Odpowiedz #5 : Wtorek, 10 Sierpień 2010, 16:29:28 » |
|
Może się jednak zdarzyć, iż komunikat taki "ginie" Jakoś u mnie ZA KAŻDYM RAZEM "ginie" - nie jestem znawcą technologii- ale jeżeli nie jesteście w stanie dokładnie przekazać dokładnego komunikatu, to niech to będzię przynajmniej dźwięk INNY NIŻ SYGNAŁ ZAJĘTOŚCI np.o takiej częstotliwości jak w w/w komunikatach - taka sytuacja naprawde wprowadza sporo zamieszania !!!!
|
|
|
|
rafał
Newbie

Wiadomości: 46
|
 |
« Odpowiedz #6 : Poniedziałek, 16 Sierpień 2010, 10:40:17 » |
|
A może to kwestia jakiegoś ustawienia na bramce mam urządzenie Linksys WRP400-G2  
|
|
|
|
rafał
Newbie

Wiadomości: 46
|
 |
« Odpowiedz #7 : Piątek, 27 Sierpień 2010, 19:53:35 » |
|
A ja nadal drążę temat: mój router z bramką Linksys WRP400 jak i bramka u moich rodziców Grandstream HT200 - tak samo reagują: wrzucają sygnał zajętości (busy). Dostałem informację od użytkownika ipfon ze strefy poznańskiej 61, że on ma komunikat "Połączenie nie może być zrealizowane" - dlaczego u nas w strefie wrocławskiej 71 tak nie działa  Może służby techniczne zareagują....
|
|
|
|
strzecha
Newbie

Wiadomości: 39
|
 |
« Odpowiedz #8 : Niedziela, 29 Sierpień 2010, 10:31:07 » |
|
Witam!!!
Podpinam się do tematu. Strefa 32. Linksys Pap2T
|
Przemo
|
|
|
rafał
Newbie

Wiadomości: 46
|
 |
« Odpowiedz #9 : Poniedziałek, 13 Wrzesień 2010, 18:10:50 » |
|
..no i co dalej - czy IPFON nie dostarczy nam żadnych rozwiązań w tym temacie ? ? ? ? ? ?
|
|
|
|
psiwek
|
 |
« Odpowiedz #10 : Poniedziałek, 13 Wrzesień 2010, 18:49:39 » |
|
ja nie mam nic nowego do dodania w tej sprawie ponad to co napisałem wcześniej. Połączenia są realizowane przez różne punkty styku sieci telefonicznej i to od operatorów sieci PSTN zależy czy komunikat jest nadawany czy też nie.
Jeśli tylko do nas dociera komunikat słowny to go odgrywany w tzw. Early Media.
|
Pozdrawiam
Przemysław Siwek Dyrektor Rozwoju IPFON
|
|
|
kangyooni
Full Member
  
Wiadomości: 188
|
 |
« Odpowiedz #11 : Poniedziałek, 13 Wrzesień 2010, 20:08:25 » |
|
Jeśli tylko do nas dociera komunikat słowny to go odgrywany w tzw. Early Media.
A jeśli dociera do Was odpowiedni kod błędu (pytam chyba ponownie) to już ch... bombki strzelił? W każdym przypadku przekazujecie że "busy"? P.
|
|
|
|
psiwek
|
 |
« Odpowiedz #12 : Wtorek, 14 Wrzesień 2010, 11:29:22 » |
|
Jak dostajemy komunikat który na SIP przetłumaczony może np. zostać na 404 Not found, to tak przesyłamy do bramki, a bramka już sama generuje telefonowi odpowiedni ton.
Z tego co kojarzę, np. Xlite odgrywa wtedy także jakiś słowny komunikat, a bramki które znam chyba nie mają takich bajerów.
|
Pozdrawiam
Przemysław Siwek Dyrektor Rozwoju IPFON
|
|
|
rafał
Newbie

Wiadomości: 46
|
 |
« Odpowiedz #13 : Piątek, 31 Grudzień 2010, 11:52:03 » |
|
Problem dla mnie robi się uciążliwy.... Czy ktoś pomoże w tej sprawie (urządzenia: Linksys WRP-400, Granstream HT-286)- liczę głównie na służby techniczne IPFON, (podejrzewam, że w skomplikowanych ustawieniach można włączyć odpowiednią opcję) Może ktoś z Was drodzy forumowicze wie jak rozwiązać ten problem opisany w pierwszym poście w tym wątku? 
|
|
|
|
|