- (na minus) coś się sprzęga, prosty test: dzwonimy gdzieś, dmuchamy do mikrofonu
w chwili gdy słychać sygnał - szum wraca przez jakieś pół sekundy. Taki drobiazg.
Przy rozmowie troche denerwujące
Korzystam już ponad półtora roku i nigdy się z czymś podobnym nie spotkałem. Włącz sobie w bramce (tam gdzie się ustawia kodeki) "Echo Supp Enable", "Echo Canc Enable", "Echo Canc Adapt Enable" - wszystko na yes.
Usługi:
- brak telekonferencji. W televoice to było proste: numer1, dzieńdobry, flash, numer2, flash - i gadamy w trójke,
bez znaczenia z jakimi numerami (TP, Era,...). Tu jakoś nie działa...
Ależ działa bardzo ładnie właśnie w taki sposób, jak napisałeś.
Inne drobiazgi:
- fajna byłaby usługa typu 'własny sygnał wołania' - jak granie na czekanie w Erze.
Ta, może jeszcze tapety i gry java na telefon stacjonarny
Poza tym jak się taka muzyczka ma do obowiązujących standardów? Polecam
ITU-T E.180 - blokada anonimowych przychodzących - pomysł super, wykonanie do dupy, bo słychać zajętość tylko,
powinna być zapowiedź
Według mnie ideą tego jest próba uniknięcia telefonów od natrętnych i nieproszonych rozmówców. Sygnał zajętości ich dezorientuje. Jeżeli powie im się wprost że to blokada, to zaczną dzwonić z budek telefonicznych
PS. a mówisz o blokowaniu w panelu ipfon24 czy w samej bramce?
Coś macie skopane sygnalizacją, często po wybraniu numeru najsampierw moja bramka
(Linksys wrtp54) generuje lokalnie sygnał wywołania i po chwileczce wchodzi dopiero właściwy sygnał z IPFonu
Tak działa bramka. Przejrzyj forum to doczytasz po co, jak, dlaczego i czy można zmienić. - zapowiedzi typu 'wybrany numer jest nieprawidłowy' - na Boga, zapłaćcie jakiejś dziewczynie o miłym głosie, a nie taka amatorka....
Tutaj się zgodzę. Specjalnie dla Ciebie wybrałem zły numer i pierwszy raz w życiu usłyszałem ten komunikat.
Ogólnie jednak OK.
pozdrawiam!!
Także witam i owocnych rozmów życzę (i tanich
)