forum ipfon operatora telefonii internetowej VoIP

Kategoria ogólna => VoIP => Wątek zaczęty przez: darek505 Czwartek, 15 Marzec 2007, 19:01:59 pm



Tytuł: Jak ustawić przekierowanie na skrzynkę głosową?
Wiadomość wysłana przez: darek505 Czwartek, 15 Marzec 2007, 19:01:59 pm
Witam
Mam w tej chwili 38,5 stopnia i ciężko kumam. W panelu admina mam info, że mam aktywną skrzynkę głosową ale nie mogę na nią przekierować rozmów. Dostępny jest tylko obiekt "brak" lub mój telefon. W ustawieniach skrzynki jest skrzynka grupy i możliwość dodania nowej ...


Tytuł: Odp: Jak ustawić przekierowanie na skrzynkę głosową?
Wiadomość wysłana przez: Massimo Czwartek, 15 Marzec 2007, 19:44:15 pm
W menu numery miejskie klikasz na czerwony telefonik z twoim imieniem i nazwiskiem wybierasz zakladke przekierowania, ustawiasz opcje przekierowan np gdy zajety i wybieraz obietk - skrzynka glosowa. Uprzedni nalezy nadac nazwe wlasnej skrzynce glosowej. Nie wiem czy cos ci pomoglem i czy o to ci chodzilo.


Tytuł: Odp: Jak ustawić przekierowanie na skrzynkę głosową?
Wiadomość wysłana przez: Grzefon Piątek, 16 Marzec 2007, 18:51:11 pm
Witam.
Z tego, co piszesz, prawdopodobnie darek505 nie masz utworzonej skrzynki głosowej. W panelu klienta wejdź na "skrzynki głosowe", wybierz "dodaj skrzynkę", wpisz nazwę skrzynki i w drugim kroku przydziel użytkowników do skrzynki. Po utworzeniu skrzynki gł. wykonaj to, co napisał Massimo.
Pozdrawiam.