Mam od jakiegoś tygodnia (może 10 dni) taki problem, każde połączenie na numer stacjonarny zostaje przerwane po maksimum 3-4 minutach.
Dotej pory nie było żadnego problemu, w międzyczasie nie zminiłem operatora, nie zmieniłem sprzętu, nie zmieniłem rodzaju łącza - w sumie nic nie zmieniałem
Pomocy techniczej IPFONA chyba kończą się już pomysły co zrobić (wcale im się nie dziwie zresztą - bo reagują bardzo szybko) ja też powoli tracę cierpliwość. Gdyby tak było od początku to OK coś nie tak z moimi ustawieniani, sprzętem lub łączem ale korzystam z IPFON'a od maja 2006 i do tej pory byłem z tej usługi super zadowolony.
Moje dane : strafa 061, operator internetu Inea (TV Koma), router WRT 300N, bramka PAP2T-EU.
Może komuś udało się już rozwiązać taki problem ??
Pozdrawiam
Wojtek