forum ipfon operatora telefonii internetowej VoIP

Kategoria ogólna => Dial-UP, IVR i Voice2email => Wątek zaczęty przez: Cyprian Mirewski Niedziela, 13 Styczeń 2008, 13:54:50 pm



Tytuł: IVR i brak możliwości przekierowanie na GSM
Wiadomość wysłana przez: Cyprian Mirewski Niedziela, 13 Styczeń 2008, 13:54:50 pm
Brakuje mi możliwości przekierowania na inny telefon np. komórkowy.

Szkoda, że niestety w IVR nie ma możliwości przekierowania rozmów na telefon stacjonarny, lub komórkowy :-(


Tytuł: Odp: IVR i brak możliwości przekierowanie na GSM
Wiadomość wysłana przez: psiwek Niedziela, 13 Styczeń 2008, 15:17:28 pm
Da się to łatwo zrobić, wystarczy w IVR ustawić konto telefoniczne na którym ustawione będzie przekierowanie w sytuacji "zawsze" na dowolny numer, także komórkowy.


Tytuł: Odp: IVR i brak możliwości przekierowanie na GSM
Wiadomość wysłana przez: Cyprian Mirewski Niedziela, 13 Styczeń 2008, 15:45:57 pm
Hmmm ... no tak, ale konieczne będzie utrzymanie jednego dodatkowego konta, telefonu :-( .... Czyli dodatkowo ok. 10 zł / miesiąc :-(


Tytuł: Odp: IVR i brak możliwości przekierowanie na GSM
Wiadomość wysłana przez: Cyprian Mirewski Środa, 24 Czerwiec 2009, 15:46:05 pm
Da się to łatwo zrobić, wystarczy w IVR ustawić konto telefoniczne na którym ustawione będzie przekierowanie w sytuacji "zawsze" na dowolny numer, także komórkowy.

Czy nie można przyśpieszyć, by szybciej następowało takie przekierowanie - obecnie trzeba odczekać ok. 15 sekund nim nastąpi połączenie z telefonem GSM