Tytuł: problem IVR > nr wew - rozmowe słychać w jedną stronę Wiadomość wysłana przez: grzegorz Poniedziałek, 03 Wrzesień 2007, 15:24:00 pm Witam,
Problem polega na słyszeniu rozmowy w "jedną stronę" po przełączeniu rozmowy przychodzącej na jeden z numerów wewnętrznych dzwoniąc na nr IVR 334876965 (jest to virtualny nr IVR który uzyskaliśmy wykupując usługę IVR - domyślnie łączy się on z nr miejskim - sekretariatem 334876965, w zakładce "konta billingowe ten nr IVR nie posiada aktywnego nr tel) słuchamy nagranego komunikatu IVR "menu" (wybierz 1 aby sie polaczyc z sekretariatem, wybierz 2 aby....) łączę się z sekretariatem wybierając 1. Następnie sekretariat chce mnie połączyć po nr wew. do szefa (wew 11 - zdefiniowany w panelu ipfone) wiec sekretarka wciska flash + nr wew11, łączy sie z szefem, mówi szefowi że jest rozmowa do niego po czym odkłada słuchawkę. Po tej operacji ja słyszę szefa ale szef nie słyszy mnie- ten problem ze słyszeniem w jedną stronę występuje przy każdej próbie przełączania na nr wew rozmów z zewnątrz. Natomiast jeżeli dzwonimy bezpośrednio na nr sekretariatu 334876965 - pomijając ivr przełączając rozmowę według ww. przykładu wszystko działa bezproblemowo. Czy ktoś wie w czym tkwi problem, za wszelkie porady z góry bardzo dziękuję pozdrawiam Grzegorz Pająk 334876654 ps. czy ktoś zna jakiegoś fachowca w okolicach bielska aby mógł pomóc w konfiguracji telefonów ipfone w naszej firmie>? Tytuł: Odp: problem IVR > nr wew - rozmowe słychać w jedną stronę Wiadomość wysłana przez: psiwek Poniedziałek, 03 Wrzesień 2007, 17:53:56 pm Sprawdź, proszę czy wszystkie konta SIP biorące udział w tym połączeniu są skonfigurowane na terminalach VoIP znajdujących się w tej samej sieci LAN (ich adresy IP różnią się ostatnimi cyframi)
Tytuł: Odp: problem IVR > nr wew - rozmowe słychać w jedną stronę Wiadomość wysłana przez: grzegorz Poniedziałek, 03 Wrzesień 2007, 22:01:46 pm TAk, wszystkie konta SIP biorące udział w tym połączeniu są skonfigurowane w jednej sieci LAN, każde konto też jest ustawione na inny port.
|