www.ipfon.pl Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Sobota, 18 Maj 2024, 12:09:47 pm
Strona głównaPomocSzukajZaloguj sięRejestracja
 
Aktualności:

Start  »  Kategoria ogólna  »  Porady i pomoc  »  Inne  »  Wątek: Brak reakcji na zgłoszenie reklamacyjne
Strony: [1]
Wyślij ten wątek Drukuj
Autor Wątek: Brak reakcji na zgłoszenie reklamacyjne  (Przeczytany 11685 razy)
KiiiT
Newbie
*
Wiadomości: 6


« : Czwartek, 09 Luty 2017, 19:48:04 pm »

Witam,
Wielokrotnie zgłaszalem ze nie można  się dodzwonić do platformy konferencyjnej, z numerów od kilku operatorów. Z tego co wiem od innych osób korzystajacych z tej platformy w zbliżony sposób jest to problem powszechny.

Jedyną Państwa reakcją jest polecenie złożenia reklamacyjnego u innych operatorów. Czyli u KAŻDEGO z którego były próby połączeń (6 komórkowych i jednego stacjonarnego).

Jest to niedopuszczalna spychologia w relacji z klientem, kiedy dość czytelny jest fakt, że problem leży po Państwa stronie.

Nr zgłoszenia:  [NZ#1421736]

Z poważaniem,
Robert

Zgłoś do moderatora   Zapisane
KiiiT
Newbie
*
Wiadomości: 6


« Odpowiedz #1 : Niedziela, 12 Luty 2017, 10:18:25 am »

Cztery zgłoszenia reakcji brak. Wyglada na to ze problem trzeba naświetlić szerzej opisując w sieci jak działa platforma ipfon.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
psiwek
Global Moderator
Hero Member
*****
Wiadomości: 912



« Odpowiedz #2 : Niedziela, 12 Luty 2017, 14:27:08 pm »

Problemy niestety generujecie Panowie sami organizując konferencje w całym kraju w tym samym momencie. My nie możemy rozbudowywać systemu tylko po to aby 2 razy w tygodniu system pracował na 100% mocy, a w pozostałym okresie na 4-5% mocy.

Zastanówcie się nad rozłożeniem tych konferencji w czasie - wtedy wszystko będzie dobrze grać. Niekiedy problemy wytwarzane są już przed naszą siecią poprzez wysycenie łączy międzyoperatorskich.

Czy możliwe jest rozłożenie w czasie tych konferencji ?
Zgłoś do moderatora   Zapisane

Pozdrawiam

Przemysław Siwek
Dyrektor Rozwoju
IPFON
KiiiT
Newbie
*
Wiadomości: 6


« Odpowiedz #3 : Wtorek, 14 Luty 2017, 09:44:29 am »

Szanowny Panie,

Najpierw otrzymuje informacje, ze problem jest po stronie operatora, pomimo faktu i było o kwestią oczywista, ze Nie jest to prawdą, tylko coś się dzieje z Państwa platfromą.

Teraz udziela mi Pan odpowiedzi, ze generalnie jest to moja wina bo używam usługę w czasie gdy używają ją inni i powinienem to robić kiedy indziej. Czy dobrze zrozumiałem?

Odpowiadając na Pana pytanie, nie mam wpływu na przedziały czasowe kiedy potrzebuje platformy. Generalnie używam jej do 4-5  połączeń, gdzie maksymalna gwarantowana liczba uczestników jest znacznie wyższa, a i tak nie mogę się dodzwonić.

Usługi używam od 4 lat problem obserwuję od stycznia. Czyżby platforma konferencyjna została sprzetowo okrojona, lub styki operatorskie tytułem oszczędności przycięte?  Bo na to, to szczerze mówiąc wygląda.

Pierwszy raz w mojej karierze zawodowej spotykam się z sytuacją by usługodawca narzekał na nadmierną popularność oferowanej usługi i obwiniał za to klienta.

Z poważaniem,

Robert
Zgłoś do moderatora   Zapisane
psiwek
Global Moderator
Hero Member
*****
Wiadomości: 912



« Odpowiedz #4 : Wtorek, 14 Luty 2017, 15:55:41 pm »

Panie Robercie,

wydaje mi się że nie zdaje sobie Pan sprawy, że oprócz Pana pokoju konferencyjnego dokładnie w tym samym momencie uruchamianych jest jeszcze kilkaset innych. Dokładnie w tym samym momencie. Wydaje mi się, że to powinno Panu uświadomić na czym polega problem.

Możliwości nie zostały okrojone tylko uruchamianych jest dużo więcej konferencji.

Rozbudowaliśmy styk międzyoperatorski, bo on był zapychany i dlatego kolejni uczestnicy nie mogli się dołączyć. Oprócz tego rozbudowujemy platformę, tak aby pomieścić wszystkich chętnych.

Jeśli zaplanowane prace się powiodą to już jutro wieczorem powinna być poprawa.

Pozdrawiam
Przemek Siwek

Zgłoś do moderatora   Zapisane

Pozdrawiam

Przemysław Siwek
Dyrektor Rozwoju
IPFON
KiiiT
Newbie
*
Wiadomości: 6


« Odpowiedz #5 : Niedziela, 19 Luty 2017, 17:49:42 pm »

Bardzo dziękuje za skuteczne działanie. Faktycznie jest poprawa. Nie działa tylko zarządzanie uczestnikami prze www.  Obecnie lista uczestników jest pusta. Link działa bo widać nowy numer. Ale uczestników brak.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Strony: [1]
Wyślij ten wątek Drukuj
Start  »  Kategoria ogólna  »  Porady i pomoc  »  Inne  »  Wątek: Brak reakcji na zgłoszenie reklamacyjne
Skocz do:  


ipfon jest czołowym polskim operatorem telefonii internetowej VoIP oraz dostawcą usługi fax to mail, a także usługi wysyłania faxów przez internet oraz masowej wysyłki faxów.
ipfon oferuje tanie rozmowy telefoniczne oraz wiele udogodnień i innowacyjnych usług dla klientów indywidualnych i biznesowych.

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.



Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines