Tytuł: Centralka VOIP - proszę o porady Wiadomość wysłana przez: brooklyn Poniedziałek, 16 Listopad 2009, 14:16:20 pm Witam.
Mam 2 konta bilingowe, 2 numery zewnętrzne - wszystko w obrębie jednego profilu i w 1 grupie. Bramka VOIP PAP2T-EU. Chciałbym dzięki usłudze IVR korzystać z możliwości użytkowania kilku numerów wewnętrznych (sekretariat, pokój 1, pokój 2 itd.) - w sumie powiedzmy 5 nr wewnętrznych. Osoba w sekretariacie musi mieć możliwość przełączania rozmowy zewnętrznej na dowolny nr wewnętrzny. Pytanie jak to zrobić? Jakiego sprzętu użyć aby nie wydać fortuny? Pozdrawiam Paweł Tytuł: Odp: Centralka VOIP - proszę o porady Wiadomość wysłana przez: kangyooni Poniedziałek, 16 Listopad 2009, 20:36:59 pm Pytałem kiedyś też o podobną sprawę - nie można mieć osobnego konta SIP bez numeru zewnętrznego.
Jeśli jednak zrobisz sobie 5 numerów zewn. w jednej grupie, możesz bez problemu przełączać rozmowy między kontami. Robi się to z tego co pamiętam tak: FLASH *98 numer (wewn. bądź zewn). Można też linksysa tak ustawić, żeby po flashu wystarczył tylko numer, bez kodu *98. Aha, ten kod to przekierowanie natychmiastowe, jest inny kod na przekierowanie z zapowiedzią. Abonent dzwoniący dostaje w zależności od kierunku wiatru albo klasyczny sygnał wywołania, albo muzyczke. W sumie mógłyś sie przy okazji spróbować dogadać, żeby otrzymać z 10 kolejnych numerów, a nie każdy zupełnie inny... pozdr. |