No cóż nauka kosztuje, w tym przypadku na koncie pozostało 76,19zł.
Tak to jest jak firma jest pazerna. Najpierw wymienili serwer który wyłączył możliwość odbierania telefonów. Potem sugerowano bym wykonał następującą instrukcję:
"Proszę podesłać to dostawcy internetu:
To jest problem z realizacją NAT u dostawcy internetu.
U tego dostawcy podmieniany jest adresu IP w nagłówku SDP na adres IP routera.
Zmianie ulega nagłówek Connection Information co powoduje, iz nasz gateway nie był
wstanie odgadnąć iż ma do czynienia z bramka znajdującą się za NAT'em. Zamiast
czekać na strumień RTP który przyjdzie od bramki, pierwszy wysyłał strumień RTP
które blokowany.
W sygnalizacji nie widać w żadnym miejscu adresu IP prywatnego, bo został on
podmieniony przez dostawcę na IP publiczny.
Mieliśmy kiedyś już podobny problem u jednego z dostawców i tam pomogło usunięcie
na serwerze robiącym NAT modulow nf_conntrack_sip i nf_nat_sip.
Więcej o tym jest tu:
http://www.voip-info.org/wiki/view/Routers+SIP+ALG "
Na końcu wyłączono telefon.
Piszę to by przestrzec innych użytkowników o dziwnych praktykach tej firmy.