adamrw
Newbie
Wiadomości: 1
|
|
« : Środa, 23 Marzec 2011, 15:27:03 pm » |
|
Witam
Bardzo cieszę się , że nareszcie wprowadziliście taką usługę. Szkoda tylko, że jedynym klientem docelowym będą firmy ze względu na cenę. Czasami zdarza się, że podczas rozmowy z urzędnikiem, lub przedstawicielem firmy, stwierdzamy, że warto byłoby taką rozmowę nagrać. Wiadomo jest, że osoby prywatne nie będą korzystały z takiej funkcjonalności często, więc płacenie co najmniej 82 zł netto za miesiąc, po to żeby co najwyżej kilka razy w roku z tego skorzystać jest bez sensu. Może pomyślcie o ofercie dla klientów indywidualnych, w której stawiane były by ograniczenia, np. przechowywanie rozmowy do 24h , wówczas taki użytkownik musiałby ściągnąć w miarę szybko taką rozmowę, przez co nie byłoby potrzeby rezerwowania wielkich przestrzeni dyskowych dla klientów indywidualnych. Jeśli to dla Was mało, to można by ustalić wyższe ceny za rozmowy nagrywane. Co o tym sądzicie ? Pytanie kieruję zarówno do potencjalnych klientów jaki do samego IPfona.
Pozdrawiam
|