Bardzo cenię Państwa niezawodność jeżeli chodzi o niezawodność, ale niestety muszę przyznać że Państwa Biuro Obsługi Klienta
odpycha od korzystania z Państwa usług.
Jedyną formę bezpośredniego kontaktu są maile. W odpowiedzi informujecie Państwo, cytuje:
"Postaramy się udzielić odpowiedzi tak szybko jak to będzie możliwe. Zwykle nie trwa to dłużej niż kilkadziesiąt minut."
. Natomiast w praktyce czekam na informację od czwartku w południe do dziś (poniedziałek wieczór).
W nadziei na szybszą reakcję skorzystałem z forum dyskusyjnego, ale na moje wpisy z dnia dzisiejszego również nie mam żadnej odpowiedzi.
Odnośnie sugestii, proponuję Państwu zadbać o szybką obsługę klienta:
- publiczną deklarację czasu reakcji na wysłane zapytanie oraz czas rozwiązania problemu;
- chat online
- infolinię (mają Państwo wyśmienitą infrastukturę do tego)
Oraz o zmianę komunikatu w autoresponderze, który wprowadza w błąd klienta.
Pozostaje mi poczekać na odpowiedź z Państwa strony (moje zgłoszenie #1173669).
Pozdrawiam,
Piotr Plenik