www.ipfon.pl Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?
Czwartek, 23 Maj 2019, 17:07:21
Strona głównaPomocSzukajZaloguj sięRejestracja
 
Aktualności:

Start  »  Kategoria ogólna  »  Porady i pomoc  »  VoIP  »  Wątek: Czy to problem z internetem czy z telefonem?
Strony: [1]
Wyślij ten wątek Drukuj
Autor Wątek: Czy to problem z internetem czy z telefonem?  (Przeczytany 5754 razy)
JB-PRO
Newbie
*
Wiadomości: 1


« : Czwartek, 15 Marzec 2007, 19:28:52 »

Nie wiem co jest przyczyną tego, że gdy się dodzwonię do kogoś lub ktoś do mnie to ja słysze rozmówcę ale rozmówca mnie nie słyszy.
Dziwne jest to, że przed zmianą provider'a brameczka działała lux!
Zrobiłem test połączenia do automatycznego systemu w Banku i po całym menu bankowym przełączam się tonowo bez problemu.
Co mogę i jak potestować aby dojść przyczyny.

Jacek
Zgłoś do moderatora   Zapisane
bombel
Administrator
Full Member
*****
Wiadomości: 168


« Odpowiedz #1 : Czwartek, 15 Marzec 2007, 20:58:17 »

(0-22)2111444 i potestuj z mówieniem / wciskaniem klawiszy.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Strony: [1]
Wyślij ten wątek Drukuj
Start  »  Kategoria ogólna  »  Porady i pomoc  »  VoIP  »  Wątek: Czy to problem z internetem czy z telefonem?
Skocz do:  


ipfon jest czołowym polskim operatorem telefonii internetowej VoIP oraz dostawcą usługi fax to mail, a także usługi wysyłania faxów przez internet oraz masowej wysyłki faxów.
ipfon oferuje tanie rozmowy telefoniczne oraz wiele udogodnień i innowacyjnych usług dla klientów indywidualnych i biznesowych.

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.



Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines