www.ipfon.pl Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?
Czwartek, 27 Czerwiec 2019, 12:53:08
Strona głównaPomocSzukajZaloguj sięRejestracja
 
Aktualności:

Start  »  Kategoria ogólna  »  Aktualności  »  Wątek: Hotline - Gorąca Linia - nowa bezpłatna usługa w IPFON
Strony: [1]
Wyślij ten wątek Drukuj
Autor Wątek: Hotline - Gorąca Linia - nowa bezpłatna usługa w IPFON  (Przeczytany 15485 razy)
psiwek
Global Moderator
Hero Member
*****
Wiadomości: 912



« : Wtorek, 05 Luty 2008, 19:41:50 »

W dniu dzisiejszym wprowadziliśmy nową bezpłatną usługę dla naszych użytkowników - usługę HOTLINE. Usługa polega na automatycznym zestawieniu połączenia z jednym - wcześniej zaprogramowanym w IPFON24 - numerem, jeśli w ciągu 5 sekund od podniesienia słuchawki nie zaczniemy wybierać jakiegoś numeru.

Usługa jest dostępna dla użytkowników urządzeń VoIP marki Linksys. Warunkiem działania usługi jest odpowiednie skonfigurowanie Dial Planu, który powinien wyglądać tak:

(P5<:hotline>|(0[1-9]xxxxxxxxS0|567S0|[1-8]xxxxxx|9xx.|112|00[1-9]xxxxxxxxxx.))

Użytkownicy, którzy posiadają urządzenia, które są skonfigurowane poprzez nasz szablon (tzw. provisioning) nie muszą dokonywać żadnych zmian, gdyż zostały one już dokonane automatycznie.

Przeczytaj więcej o tej i innych usługach VoIP.
Zgłoś do moderatora   Zapisane

Pozdrawiam

Przemysław Siwek
Dyrektor Rozwoju
IPFON
kangyooni
Full Member
***
Wiadomości: 188



« Odpowiedz #1 : Wtorek, 05 Luty 2008, 20:25:04 »

Wprowadzanie nowych usług zawsze cieszy, pytanie tylko w tym przypadku - po co.
Zamiast wprowadzać do dialplanu kodu "hotline" i następnie konfigurowaniu tego przez Wasz panel, łatwiej od razu wprowadzić numer do planu

pozdrawiam
Zgłoś do moderatora   Zapisane
psiwek
Global Moderator
Hero Member
*****
Wiadomości: 912



« Odpowiedz #2 : Wtorek, 05 Luty 2008, 21:22:44 »

Z naszych usług korzysta bardzo wielu klientów, którzy posiadają urządzenia prekonfigurowane pod IPFON, którzy rejestrując urządzenie przez naszą witrynę nie musieli zaprzątać sobie głowy sprawą konfiguracji bramki pod swoje konta.

Druga grupa użytkowników, to ci, którzy skonfigurowali swoje urządzenia zgodnie z naszymi zaleceniami z FAQ i nie muszą zaprzątać sobie głowy dialplanem i ręczną konfiguracją kilkunastu parametrów, aby mieć bardzo dobrze skonfigurowaną bramkę.

Dla nich włączenie Hotline sprowadza się do wprowadzenia numeru w IPFON24.

Zgłoś do moderatora   Zapisane

Pozdrawiam

Przemysław Siwek
Dyrektor Rozwoju
IPFON
marko
Newbie
*
Wiadomości: 16


WWW
« Odpowiedz #3 : Sobota, 09 Luty 2008, 10:46:35 »

Popieram
To teraz proszę dorobić jeszcze jedną opcję pod tytułem numery skrócone.
Miało by być tak np. następna zakładka w panelu za HOTLINE
a w niej 2 kolumny w pierwszej numer skrócony w drugiej numer wybierany
i na tej podstawie IPFON niech wprowadzi do Dialplanu linksysów odpowiednie wpisy takie, że wybranie numeru skróconego spowoduje wybranie numeru pełnego.
Jak rozumiem odpowiednie funkcje macie już gotowe zostały napisane dla  Hotline, należy je lekko zmodyfikować oraz wprowadzić nowe pola w bazie danych użytkownika.
Ale z pewnością dacie radę
I od tej pory ułatwicie wielu użytkownikom życie, mi również
Pozdrawiam
Zgłoś do moderatora   Zapisane
psiwek
Global Moderator
Hero Member
*****
Wiadomości: 912



« Odpowiedz #4 : Sobota, 09 Luty 2008, 17:04:44 »

Witaj Marko,

Numery Skrócone są już na ukończeniu i niedługo się pojawią jako zakładka w IPFON24.

Mam tylko nadzieję, że nie masz u nasz szpiegów
Zgłoś do moderatora   Zapisane

Pozdrawiam

Przemysław Siwek
Dyrektor Rozwoju
IPFON
marko
Newbie
*
Wiadomości: 16


WWW
« Odpowiedz #5 : środa, 13 Luty 2008, 11:31:13 »

Niestety nie mam u Was szpiegów
Ale męczę się od początku z numerami skróconymi bo przy ich pomocy realizuję między innymi połączenia na numery alarmowe 999, 998, 997 -> na ich pełne odpowiedniki. Dlatego zresztą mam w swojej bramce zablokowaną autmoatyczną   konfigurację przez Wasz serwer.
Ale skoro już kończycie to czekam z utęskinieniem.
pozdrawiam 
Zgłoś do moderatora   Zapisane
psiwek
Global Moderator
Hero Member
*****
Wiadomości: 912



« Odpowiedz #6 : środa, 13 Luty 2008, 12:47:24 »

Niestety nie mam u Was szpiegów
Ale męczę się od początku z numerami skróconymi bo przy ich pomocy realizuję między innymi połączenia na numery alarmowe 999, 998, 997 -> na ich pełne odpowiedniki.
W sprawie numerów alarmowych ostatnio się zmieniło i
http://forum.ipfon.pl/index.php?topic=763.msg3198#msg3198

Dlatego zresztą mam w swojej bramce zablokowaną autmoatyczną   konfigurację przez Wasz serwer.
Ale skoro już kończycie to czekam z utęskinieniem.
pozdrawiam 

Numery skrócone zrobimy tak, że nie będą wymagały żadnych specjalnych na bramkach i będą dostępne dla wszystkich klientów niezależnie z jakiego programu lub urządzenia korzystają.
Zgłoś do moderatora   Zapisane

Pozdrawiam

Przemysław Siwek
Dyrektor Rozwoju
IPFON
Massimo
Jr. Member
**
Wiadomości: 80



« Odpowiedz #7 : Wtorek, 11 Marzec 2008, 22:29:24 »

Bardzo przydatna usluga szczegolnie jak sie ma male dzieko.
Zgłoś do moderatora   Zapisane

VoIP powered by IPFON
szyski
Newbie
*
Wiadomości: 14


« Odpowiedz #8 : Czwartek, 21 Sierpień 2008, 20:01:08 »

Rzeczywiście bardzo przydatna, ale czy można dowolnie zmienić 5 sekund na np. 30?
Zgłoś do moderatora   Zapisane
psiwek
Global Moderator
Hero Member
*****
Wiadomości: 912



« Odpowiedz #9 : Piątek, 22 Sierpień 2008, 10:48:31 »

tak, trzeba zmienić parametr w ustawieniach DialPlanu w tym miejscu:

(P30<:hotline>|(0[1-9]xxxxxxxxS0|567S0|[1-8]xxxxxx|9xx.|112|00[1-9]xxxxxxxxxx.))

Wcześniej należy jednak w zakładce Provisioing ustawić opcję Provisioning Enable na NO.
Zgłoś do moderatora   Zapisane

Pozdrawiam

Przemysław Siwek
Dyrektor Rozwoju
IPFON
szyski
Newbie
*
Wiadomości: 14


« Odpowiedz #10 : Wtorek, 28 Wrzesień 2010, 16:26:17 »

Niedawno musiałem przywrócić brankę do ustawień fabrycznych, następnie wgrałem gotowca z Ipfon.
Po tym Gorąca Linia wł się na 5 sek. ale zmieniłem na 30.

Tyle, że sygnał ciągły przechodzi w sygnał zajętości już po 10 sek. od wł "zielonej słuchawki" i w tej sytuacji sieć oczywiście już nie wybiera numeru z Gorącej Lini.

Jak zmienić, aby sygnał ciągły przychodził w sygnał zajętości po np 31 sekundach?
Zgłoś do moderatora   Zapisane
kangyooni
Full Member
***
Wiadomości: 188



« Odpowiedz #11 : Wtorek, 28 Wrzesień 2010, 22:07:26 »

Spróbuj Voice --> Admin login --> Regional --> Dial Tone: --> w środku, po średniku jest prawdopodobnie "10". Zmień na 21 i powinno zadziałać.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
szyski
Newbie
*
Wiadomości: 14


« Odpowiedz #12 : Czwartek, 30 Wrzesień 2010, 16:18:34 »

kangyooni,
dzięki za pomoc, zadziałało.

pozdr
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Strony: [1]
Wyślij ten wątek Drukuj
Start  »  Kategoria ogólna  »  Aktualności  »  Wątek: Hotline - Gorąca Linia - nowa bezpłatna usługa w IPFON
Skocz do:  


ipfon jest czołowym polskim operatorem telefonii internetowej VoIP oraz dostawcą usługi fax to mail, a także usługi wysyłania faxów przez internet oraz masowej wysyłki faxów.
ipfon oferuje tanie rozmowy telefoniczne oraz wiele udogodnień i innowacyjnych usług dla klientów indywidualnych i biznesowych.

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.



Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines