www.ipfon.pl Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Piątek, 19 Kwiecień 2024, 01:04:05 am
Strona głównaPomocSzukajZaloguj sięRejestracja
 
Aktualności:

Start  »  Kategoria ogólna  »  Porady i pomoc  »  Dial-Up, IVR i Voice2email  »  Wątek: IVR: Porady związane z usługą ...
Strony: [1]
Wyślij ten wątek Drukuj
Autor Wątek: IVR: Porady związane z usługą ...  (Przeczytany 10896 razy)
Cyprian Mirewski
Newbie
*
Wiadomości: 48



« : Wtorek, 22 Styczeń 2008, 15:07:56 pm »

Czy używając usługi IVR istnieje możliwość obsługi kilku rozmów przychodzących (na jednym numerze telefonu) ?

Tzn. jeśli dzwoni klient na dany numer (przypisany do IVR) na którym w danej chwili jest już prowadzona rozmowa, to czy będzie miał sygnał zajętości?
Co się w tym przypadku będzie działo?

Zgłoś do moderatora   Zapisane
psiwek
Global Moderator
Hero Member
*****
Wiadomości: 912



« Odpowiedz #1 : Środa, 23 Styczeń 2008, 14:05:24 pm »

IVR nie ma ograniczeń w ilości  odbieranych połączeń, ale potem coś z takim połączeniem się dzieje i jeśli połączenie z IVR trafi na konto telefoniczne, które ostawione jest na jednej bramce VoIP, to tu powstanie ograniczenie.
Zgłoś do moderatora   Zapisane

Pozdrawiam

Przemysław Siwek
Dyrektor Rozwoju
IPFON
Strony: [1]
Wyślij ten wątek Drukuj
Start  »  Kategoria ogólna  »  Porady i pomoc  »  Dial-Up, IVR i Voice2email  »  Wątek: IVR: Porady związane z usługą ...
Skocz do:  


ipfon jest czołowym polskim operatorem telefonii internetowej VoIP oraz dostawcą usługi fax to mail, a także usługi wysyłania faxów przez internet oraz masowej wysyłki faxów.
ipfon oferuje tanie rozmowy telefoniczne oraz wiele udogodnień i innowacyjnych usług dla klientów indywidualnych i biznesowych.

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.



Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines