www.ipfon.pl Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Sobota, 24 Październik 2020, 22:57:38
Strona głównaPomocSzukajZaloguj sięRejestracja
 
Aktualności:

Start  »  Kategoria ogólna  »  Porady i pomoc  »  Dial-Up, IVR i Voice2email  »  Wątek: problem IVR > nr wew - rozmowe słychać w jedną stronę
Strony: [1]
Wyślij ten wątek Drukuj
Autor Wątek: problem IVR > nr wew - rozmowe słychać w jedną stronę  (Przeczytany 11112 razy)
grzegorz
Newbie
*
Wiadomości: 6


« : Poniedziałek, 03 Wrzesień 2007, 15:24:00 »

Witam,



Problem polega na słyszeniu rozmowy w "jedną stronę" po przełączeniu rozmowy przychodzącej na jeden z numerów wewnętrznych

dzwoniąc na nr IVR 334876965 (jest to virtualny nr IVR który uzyskaliśmy wykupując usługę IVR - domyślnie łączy się on z nr miejskim - sekretariatem 334876965, w zakładce "konta billingowe ten nr IVR nie posiada aktywnego nr tel)  słuchamy nagranego komunikatu IVR "menu" (wybierz 1 aby sie polaczyc z sekretariatem, wybierz 2 aby....) łączę się z sekretariatem wybierając 1. Następnie sekretariat chce mnie połączyć po nr wew. do szefa (wew 11 - zdefiniowany w panelu ipfone) wiec sekretarka wciska flash + nr wew11, łączy sie z szefem, mówi szefowi że jest rozmowa do niego po czym odkłada słuchawkę. Po tej operacji ja słyszę szefa ale szef nie słyszy mnie- ten problem ze słyszeniem w jedną stronę występuje przy każdej próbie przełączania na nr wew rozmów z zewnątrz.

Natomiast jeżeli dzwonimy bezpośrednio na nr sekretariatu 334876965 - pomijając ivr przełączając rozmowę według ww. przykładu wszystko działa bezproblemowo.

Czy ktoś wie w czym tkwi problem, za wszelkie porady z góry bardzo dziękuję

pozdrawiam Grzegorz Pająk

334876654

ps. czy ktoś zna jakiegoś fachowca w okolicach bielska aby mógł pomóc w konfiguracji telefonów ipfone w naszej firmie>?
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 06 Wrzesień 2007, 21:36:53 wysłane przez grzegorz » Zgłoś do moderatora   Zapisane
psiwek
Global Moderator
Hero Member
*****
Wiadomości: 912



« Odpowiedz #1 : Poniedziałek, 03 Wrzesień 2007, 17:53:56 »

Sprawdź, proszę czy wszystkie konta SIP biorące udział w tym połączeniu są skonfigurowane na terminalach VoIP znajdujących się w tej samej sieci LAN (ich adresy IP różnią się ostatnimi cyframi)
Zgłoś do moderatora   Zapisane

Pozdrawiam

Przemysław Siwek
Dyrektor Rozwoju
IPFON
grzegorz
Newbie
*
Wiadomości: 6


« Odpowiedz #2 : Poniedziałek, 03 Wrzesień 2007, 22:01:46 »

TAk, wszystkie konta SIP biorące udział w tym połączeniu są skonfigurowane w jednej sieci LAN, każde konto też jest ustawione na inny port.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Strony: [1]
Wyślij ten wątek Drukuj
Start  »  Kategoria ogólna  »  Porady i pomoc  »  Dial-Up, IVR i Voice2email  »  Wątek: problem IVR > nr wew - rozmowe słychać w jedną stronę
Skocz do:  


ipfon jest czołowym polskim operatorem telefonii internetowej VoIP oraz dostawcą usługi fax to mail, a także usługi wysyłania faxów przez internet oraz masowej wysyłki faxów.
ipfon oferuje tanie rozmowy telefoniczne oraz wiele udogodnień i innowacyjnych usług dla klientów indywidualnych i biznesowych.

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.



Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines