www.ipfon.pl Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czwartek, 18 Kwiecień 2024, 20:04:02 pm
Strona głównaPomocSzukajZaloguj sięRejestracja
 
Aktualności:

Start  »  Kategoria ogólna  »  Porady i pomoc  »  VoIP  »  Wątek: Brak możliwości sprawdzenia stanu konta przez 567
Strony: [1]
Wyślij ten wątek Drukuj
Autor Wątek: Brak możliwości sprawdzenia stanu konta przez 567  (Przeczytany 9745 razy)
mektub
Newbie
*
Wiadomości: 4



« : Poniedziałek, 18 Czerwiec 2007, 19:04:55 pm »

Witam - jak w temacie.
Nie mam możliwości sprawdzić jaki mam stan konta poprzez wybranie nr 567 poprzedzałem go gwiazdką itd.
Zawsze mam sygnał zajętości i nic więcej.
Gdzieś kiedyś słyszałem, że mam zły DIAL PLAN?!?
Może!? Nie znam się za bardzo na tym lecz owego DIAL PLANU nie zmieniałem i nic z nim nie robiłem. Więc nie wiem gdzie może leżeć przyczyna.
Będę wdzięczny za pomoc
Pozdrawiam
Zgłoś do moderatora   Zapisane
macluke
Newbie
*
Wiadomości: 16



« Odpowiedz #1 : Środa, 20 Czerwiec 2007, 12:04:57 pm »

a nie pomyslales przypadkiem, zeby napisac do supportu ipfona?
Zgłoś do moderatora   Zapisane

pozdrawiam,
Lukasz
mektub
Newbie
*
Wiadomości: 4



« Odpowiedz #2 : Środa, 20 Czerwiec 2007, 13:39:37 pm »

Do Macluke - Odpowiem Ci w dwojaki sposób ...
Pomyślałem, uwierz mi i napisałem ale nie uzyskałem odpowiedzi która rozwiązała by problem więc wstawiłem pytanie na forum.
Bo po to jest forum - prawda???!!
Zgłoś do moderatora   Zapisane
elektronik
Full Member
***
Wiadomości: 111



WWW
« Odpowiedz #3 : Środa, 20 Czerwiec 2007, 20:58:11 pm »

Napisz nam czego używasz, bramki VoIP, SoftPhonu, telefonu VoIP...
Jak wiesz gdzie są wpisane parametry od dialplanu to sprawdz czy masz taki ciąg: |567S0|
Zgłoś do moderatora   Zapisane

VoIP: the future of telephony
bombel
Administrator
Full Member
*****
Wiadomości: 168


« Odpowiedz #4 : Środa, 20 Czerwiec 2007, 23:18:34 pm »