www.ipfon.pl Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Poniedziałek, 28 Listopad 2022, 20:35:22
Strona głównaPomocSzukajZaloguj sięRejestracja
 
Aktualności:

Start  »  Kategoria ogólna  »  Porady i pomoc  »  VoIP  »  Wątek: Brak możliwości sprawdzenia stanu konta przez 567
Strony: [1]
Wyślij ten wątek Drukuj
Autor Wątek: Brak możliwości sprawdzenia stanu konta przez 567  (Przeczytany 9220 razy)
mektub
Newbie
*
Wiadomości: 4



« : Poniedziałek, 18 Czerwiec 2007, 19:04:55 »

Witam - jak w temacie.
Nie mam możliwości sprawdzić jaki mam stan konta poprzez wybranie nr 567 poprzedzałem go gwiazdką itd.
Zawsze mam sygnał zajętości i nic więcej.
Gdzieś kiedyś słyszałem, że mam zły DIAL PLAN?!?
Może!? Nie znam się za bardzo na tym lecz owego DIAL PLANU nie zmieniałem i nic z nim nie robiłem. Więc nie wiem gdzie może leżeć przyczyna.
Będę wdzięczny za pomoc
Pozdrawiam
Zgłoś do moderatora   Zapisane
macluke
Newbie
*
Wiadomości: 16



« Odpowiedz #1 : środa, 20 Czerwiec 2007, 12:04:57 »

a nie pomyslales przypadkiem, zeby napisac do supportu ipfona?
Zgłoś do moderatora   Zapisane

pozdrawiam,
Lukasz
mektub
Newbie
*
Wiadomości: 4



« Odpowiedz #2 : środa, 20 Czerwiec 2007, 13:39:37 »

Do Macluke - Odpowiem Ci w dwojaki sposób ...
Pomyślałem, uwierz mi i napisałem ale nie uzyskałem odpowiedzi która rozwiązała by problem więc wstawiłem pytanie na forum.
Bo po to jest forum - prawda???!!
Zgłoś do moderatora   Zapisane
elektronik
Full Member
***
Wiadomości: 111



WWW
« Odpowiedz #3 : środa, 20 Czerwiec 2007, 20:58:11 »

Napisz nam czego używasz, bramki VoIP, SoftPhonu, telefonu VoIP...
Jak wiesz gdzie są wpisane parametry od dialplanu to sprawdz czy masz taki ciąg: |567S0|
Zgłoś do moderatora   Zapisane

VoIP: the future of telephony
bombel
Administrator
Full Member
*****
Wiadomości: 168


« Odpowiedz #4 : środa, 20 Czerwiec 2007, 23:18:34 »

Jak przedmówca. Mektub, jeżeli zgłaszasz się z jakimś problemem, to postaraj się najpierw wczuć w odbiorcę i zastanowić się czy jest on w stanie zrozumieć to o co pytasz. A następnie dopisz inne dane które będą potrzebne.
Używać telefonu VoiPowego można na wiele sposobów, a nikt nie jest jasnowidzem aby odgadł o który Tobie chodzi.

A wracając to wątku:
Jezeli już ktoś kiedyś mówił Ci że problem możesz mieć z DialPlanem to wnioskuję że korzystasz z jakieś bramki VoiP.

Jeżeli jest ona na liście rekomendowanych poroduktów ipfona, to instrukcję jak wykonać automatyczną konfigurację (automatycznie ustawia zalecane parametry, w tym także DialPaln) znajdziesz w FAQ. Tutaj: http://www.ipfon.pl/faq.htm#konfiguracja

Zgłoś do moderatora   Zapisane
mektub
Newbie
*
Wiadomości: 4



« Odpowiedz #5 : Czwartek, 05 Lipiec 2007, 13:23:13 »

Witam ponownie. Nie było mnie więc nie miałem możliwości odpisać, a niestety problem pozostaje nadal.....
OK! Posiadam FRITZ!Box Fon WLAN 7050 w nim nic kompletnie nie zmieniałem jeśli chodzi o DIAL PLAN - ustawiłem tylko konto i to wszystko.
Używam 2 telefonów Ascom Eurit 4000 i Philips voip 321 i na żadnym nie ma możliwości sprawdzenia.
Przeszukałem FAQ ale nie udało mi się nic znaleźć:(
Jeśli jeśli ktoś ma jakiś pomysł to bardzo wypróbuję.
Bo to naprawdę dość denerwujące nie móc sprawdzić 567 stanu konta.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Andys
Newbie
*
Wiadomości: 1


« Odpowiedz #6 : Czwartek, 02 Sierpień 2007, 18:23:49 »

- w opcji Quick Dial:
 nazwa np: stan konta
nr tel: 567@sip.ipfon.pl
skrót np: **777
po wpisaniu tego skrótu do pamięci telefonu lub wybraniu ręcznie **777#, otrzymuję w telefonie informację o stanie konta.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
bombel
Administrator
Full Member
*****
Wiadomości: 168


« Odpowiedz #7 : Piątek, 03 Sierpień 2007, 12:32:41 »

Jak możesz to podeślij screeny konfiguracji - niewiele można pomóc, gdy nie widzisz opcji które trzeba zmienić...

FRITZY przypadkiem nie mają opcji "area code : 0"? Wtedy ty dzwonisz "567" , ale router dodaje na początku 0 i de facto próbuje nawiązać połączenie z "0567" co kończy się niepowodzeniem (bo to tak jakbyś nie dokończył wprowadzania numeru do Torunia: "0-56 7......"
Zgłoś do moderatora   Zapisane
erd
Jr. Member
**
Wiadomości: 97


« Odpowiedz #8 : Wtorek, 14 Sierpień 2007, 23:46:57 »

w tym momencie rowniez mam problem ze sprawdzeniem stanu konta przez 567, wczesniej dzialalo bez zarzutu. Bramka to PAP2T, provisioning on i off, nie ma roznicy... telefon panasonic TCD200
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Strony: [1]
Wyślij ten wątek Drukuj
Start  »  Kategoria ogólna  »  Porady i pomoc  »  VoIP  »  Wątek: Brak możliwości sprawdzenia stanu konta przez 567
Skocz do:  


ipfon jest czołowym polskim operatorem telefonii internetowej VoIP oraz dostawcą usługi fax to mail, a także usługi wysyłania faxów przez internet oraz masowej wysyłki faxów.
ipfon oferuje tanie rozmowy telefoniczne oraz wiele udogodnień i innowacyjnych usług dla klientów indywidualnych i biznesowych.

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.



Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines