www.ipfon.pl Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czwartek, 02 Luty 2023, 10:08:00
Strona głównaPomocSzukajZaloguj sięRejestracja
 
Aktualności:

Start  »  Kategoria ogólna  »  Porady i pomoc  »  VoIP  »  Wątek: Dzwonić dzwoni, ale nie można odebrać - atcom ip01
Strony: [1]
Wyślij ten wątek Drukuj
Autor Wątek: Dzwonić dzwoni, ale nie można odebrać - atcom ip01  (Przeczytany 4019 razy)
averta
Newbie
*
Wiadomości: 1


« : Poniedziałek, 26 Maj 2014, 19:38:05 »

Witam,
walczę z centralką ATCOM IP01,
sprawa wygląda tak, dodałem do centralki sip.ifon.pl na porcie 5060 (oraz mój id i hasło i nic więcej) - w statusie centralki jest "registered".
Mam dodany numer PSTN i gdy na niego dzwonię to słyszę normalny sygnał.
Centralka widzi połączenie i telefony dzwonią, ale podnoszę słuchawkę i nic się nie dzieje! Nadal mam sygnał dzwonienia, a odbierający nic nie słyszy.

Router skonfigurowałem na porty od 5000-20000 (tcp/udp) więc nie powinno być to problemem.

Wygląda to tak jakby centralka nie była wstanie odebrać połączenia.
Proszę o pomoc, dlaczego nie mogę odebrać połączenia?
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Strony: [1]
Wyślij ten wątek Drukuj
Start  »  Kategoria ogólna  »  Porady i pomoc  »  VoIP  »  Wątek: Dzwonić dzwoni, ale nie można odebrać - atcom ip01
Skocz do:  


ipfon jest czołowym polskim operatorem telefonii internetowej VoIP oraz dostawcą usługi fax to mail, a także usługi wysyłania faxów przez internet oraz masowej wysyłki faxów.
ipfon oferuje tanie rozmowy telefoniczne oraz wiele udogodnień i innowacyjnych usług dla klientów indywidualnych i biznesowych.

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.



Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines