www.ipfon.pl Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?
Czwartek, 27 Czerwiec 2019, 12:26:12
Strona głównaPomocSzukajZaloguj sięRejestracja
 
Aktualności:

Start  »  Kategoria ogólna  »  Aktualności  »  Wątek: Awaria połączeń przychodzących
Strony: [1] 2
Wyślij ten wątek Drukuj
Autor Wątek: Awaria połączeń przychodzących  (Przeczytany 21693 razy)
psiwek
Global Moderator
Hero Member
*****
Wiadomości: 912



« : Poniedziałek, 07 Maj 2012, 09:01:10 »

Witam,

Informujemy iż w tej chwili występuje awaria na styku międzyoperatorskim, która skutkuje brakiem połączeń przychodzących na część numeracji wykorzystywanej przez ipfon.

Czekamy na usunięcie tej awarii. Po jej usunięciu niezwłocznie poinformujemy.

Najmocniej przepraszamy za zaistniały problem.
Zgłoś do moderatora   Zapisane

Pozdrawiam

Przemysław Siwek
Dyrektor Rozwoju
IPFON
psiwek
Global Moderator
Hero Member
*****
Wiadomości: 912



« Odpowiedz #1 : Poniedziałek, 07 Maj 2012, 12:27:31 »

Informujemy iż ok. 12:10 udało się nam przywrócić poprawne działanie połączeń przychodzących na części naszej numeracji, którą dotknęła awaria.

Jeszcze raz bardzo przepraszamy za wszystkie problemy jakich doświadczyliście Państwo w wyniku tej awarii.
Zgłoś do moderatora   Zapisane

Pozdrawiam

Przemysław Siwek
Dyrektor Rozwoju
IPFON
lonehound
Newbie
*
Wiadomości: 5


« Odpowiedz #2 : Wtorek, 25 Czerwiec 2013, 10:26:53 »

Obecnie znowu występuje problem przy połączeniach przychodzących z sieci orange. Najwidoczniej jest problem na styku bramek operatorów. Od zeszłego tygodnia osoby dzwoniące na mój nr w sieci ipfon słyszą ciągle sygnał zajętości lub komunikat o braku możliwości zrealizowania połączenia. Technicy orange twierdzą, że u ich wszystko jest ok i problem jest po stronie operatora ipfon.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
psiwek
Global Moderator
Hero Member
*****
Wiadomości: 912



« Odpowiedz #3 : Wtorek, 25 Czerwiec 2013, 11:34:20 »

Jeśli występują problem z jednej sieci komórkowej można się dodzwonić a z innej nie, to taką sprawę ZAWSZE należy zgłosić u operatora sieci, z której takie połączenie wychodzi (jest inicjowane). Ten operator ma ustalone jakieś drogi kierowania połączeń i tylko on może sprawdzić jaką drogą połączenie jest kierowane i gdzie powstaje problem.

Bardzo często zanim połączenie od osoby A trafi do osoby B, to przechodzi przez sieci kilku operatorów i rzadko kiedy nie ma żadnych operatorów pośredniczących.

Po naszej stronie my możemy jedynie stwierdzić, czy połączenie do nas dociera czy nie. Nie mamy żadnych możliwości sprawdzenia dlaczego nie dociera.
Zgłoś do moderatora   Zapisane

Pozdrawiam

Przemysław Siwek
Dyrektor Rozwoju
IPFON
lonehound
Newbie
*
Wiadomości: 5


« Odpowiedz #4 : Wtorek, 25 Czerwiec 2013, 13:22:51 »

Od kilku dni nie działają połączenia przychodzące z orange i TP ...Ale czy tylko? Nasi pacjenci nie moga się do nas dodzwonić, jak można się spodziewać większość z nich ma telefony stacjonarne (starsi ludzie). Składamy szereg reklamacji w tym i do Państwa. Państwo twierdzicie w przesłanej wiadomości, iz powinniśmy złożyć reklamację u  wszystkich operatorów, od których wychodzą ,,problematyczne'' połączenia . Orange przysłało ekipe techniczną, która to twierdzi, że powinniśmy reklamować u Państwa więc już to zrobiliśmy. I dalej procedura odsyłania trwa....

Za reakcją, która wywoła jakiś konkretny skutek - z góry ogromne dzięki!
Zgłoś do moderatora   Zapisane
psiwek
Global Moderator
Hero Member
*****
Wiadomości: 912



« Odpowiedz #5 : Wtorek, 25 Czerwiec 2013, 20:00:35 »

Prawdopodobnie problem jest w TP S.A. i operatorzy , którzy kierują połączenia ze swoich sieci za pośrednictwem sieci TP SA też w związku z tym mają problem.

Należy w TP SA podkreślić że z niektórych sieci można się dodzwonić.
Zgłoś do moderatora   Zapisane

Pozdrawiam

Przemysław Siwek
Dyrektor Rozwoju
IPFON
lonehound
Newbie
*
Wiadomości: 5


« Odpowiedz #6 : Wtorek, 25 Czerwiec 2013, 20:14:36 »

To juz wiemy. Chwile po poprzednim naszym wpisie, wszystko wróciło do poprzednigo stanu. Telefon znowu non stop dzwoni wiek ok Nie wiem kto i co tam wcisnał ale pozostaje jedynie podziekowac i miec nadzieje, ze taka sytuacja już sie nie powtórzy.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
adalbert
Newbie
*
Wiadomości: 3


« Odpowiedz #7 : Czwartek, 11 Lipiec 2013, 12:30:06 »

Szanowni Państwo

Od kilku już miesięcy, nie ma tygodnia, aby któryś z klientów nie przekazał nam informacji o kłopotach w dodzwonieniu się do nas. Za każdym razem przekazana informacja jest taka sama: dzwoniący otrzymuje komunikat, że wybrany numer nie istnieje. Po kilku "redial", ostatecznie połączenie zostaje nawiązane.

Moje zgłoszenie do Państwa (sprawa NZ#1250221), zostało właściwie pozostawione bez odpowiedzi. Tymczasem przekazałem szereg informacji, które w moim odczuciu w sposób jednoznaczny wskazują, że źródłem problemu nie są usterki w sieciach operatorów osób dzwoniących do nas.

Nadmienię, że osoby zgłaszające problem używały telefonów w różnych sieciach: TP, PlusGSM, Play, Orange.

Znalazłem ten wątek na forum i jak widzę, z problemem takim ma do czynienia szereg innych użytkowników IPFON.
Skoro zatem nasze zgłoszenie nie zostało rozpatrzone, a problem wciąż występuje, oczekuję informacji od Państwa w tym miejscu.

Z poważaniem
Zgłoś do moderatora   Zapisane
lonehound
Newbie
*
Wiadomości: 5


« Odpowiedz #8 : Poniedziałek, 02 Wrzesień 2013, 10:11:50 »

Szanowni Państwo,
prosimy o interwencję w związku z kolejnym problemem z połączeniami przychodzącymi. Interweniowaliśmy już jakiś czas temu w identycznej sytuacji co wywołało natychmiastową Państwa reakcję. Prosimy i teraz o działania gdyż na reklamację wysłaną do Państwa poprzez pocztę elektroniczną nie otrzymaliśmy żadnej odpowiedzi. Tak na marginesie telefon nie dzwoni od 4 dni wiec będę wdzięczny za potraktowanie sprawy jako pilna.
z góry dziękuje,
Zgłoś do moderatora   Zapisane
lonehound
Newbie
*
Wiadomości: 5


« Odpowiedz #9 : Wtorek, 03 Wrzesień 2013, 10:16:49 »

Witam ponownie,
wczoraj przez chwilę telefon działał. Dzisiaj znowu brak możliwości dodzwonienia sie do nas... .
Zgłoś do moderatora   Zapisane
adalbert
Newbie
*
Wiadomości: 3


« Odpowiedz #10 : środa, 25 Wrzesień 2013, 09:47:39 »

My nie doczekaliśmy kiwnięcia palcem na nasze zgłoszenie, dlatego przenosimy numery telefonów do operatora konkurencyjnego. Takiego, do którego można się dodzwonić i odpowiada na wysyłane emaile.
Ehh....
Zgłoś do moderatora   Zapisane
psiwek
Global Moderator
Hero Member
*****
Wiadomości: 912



« Odpowiedz #11 : Piątek, 27 Wrzesień 2013, 09:14:24 »

Podaj proszę numer zgłoszenia o którym piszesz, że "nie kiwnęliśmy palcem". Obiecuję, że sprawdzę, jak przebiegała praca nad tym zgłoszeniem.
Zgłoś do moderatora   Zapisane

Pozdrawiam

Przemysław Siwek
Dyrektor Rozwoju
IPFON
adalbert
Newbie
*
Wiadomości: 3


« Odpowiedz #12 : Piątek, 27 Wrzesień 2013, 14:24:54 »

Proszę bardzo: NZ#1250221
Sprawę tę, skwitowaliście Państwo sugestią szukania rozwiązania u operatorów. Na wyrażoną przeze mnie wątpliwość (miałbym zgłosić problem w: TP, Plus, Orange, Play... ) już nie odpowiedzieliście.
Na kolejne monity mailowe nie było odzewu.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
prz3m3k
Newbie
*
Wiadomości: 14



« Odpowiedz #13 : Sobota, 05 Lipiec 2014, 21:47:40 »

u mnie problem się pojawił, dzwoniąc do mnie słychać cały czas sygnał zajętości.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
marcuss
Newbie
*
Wiadomości: 1


WWW
« Odpowiedz #14 : środa, 24 Styczeń 2018, 22:45:52 »

U mnie to samo mimo, że mamy już 2018r. Pozdrawiam.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Strony: [1] 2
Wyślij ten wątek Drukuj
Start  »  Kategoria ogólna  »  Aktualności  »  Wątek: Awaria połączeń przychodzących
Skocz do:  


ipfon jest czołowym polskim operatorem telefonii internetowej VoIP oraz dostawcą usługi fax to mail, a także usługi wysyłania faxów przez internet oraz masowej wysyłki faxów.
ipfon oferuje tanie rozmowy telefoniczne oraz wiele udogodnień i innowacyjnych usług dla klientów indywidualnych i biznesowych.

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.



Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines