www.ipfon.pl Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Sobota, 16 Październik 2021, 23:27:42
Strona głównaPomocSzukajZaloguj sięRejestracja
 
Aktualności:

Start  »  Kategoria ogólna  »  Propozycje, czyli co poprawić albo czego brakuje w IPFON  »  Inne  »  Wątek: Moja opinia co poprawić i czego brakuje w IPFON
Strony: [1]
Wyślij ten wątek Drukuj
Autor Wątek: Moja opinia co poprawić i czego brakuje w IPFON  (Przeczytany 6075 razy)
sebko
Newbie
*
Wiadomości: 32


Serwis Nokia


« : Niedziela, 26 Grudzień 2010, 23:27:42 »

Witam.
Czytam sobie od czasu do czasu forum, bo chce się dowiedzieć co tam nowego w IPFON. Niestety widzę dziesiątki powtarzających się "sugestii" aby uruchomić taką lub inną usługę. Dla przykładu pytanie o wdzwaniany dostęp do poczty głosowej. Ile to już lat duża liczba użytkowników prosi o to, aby usługę poczty głosowej o coś takiego rozszerzyć. Jedyną odpowiedzią jaką na forum znalazłem to:
Wprowadzenie poczty głosowej dostępnej poprzez MWI, czy jak to się tam nazywa - w każdym razie bramki VoIP mają taką opcję, że można w nich skonfigurować adres serwera poczty głosowej, z którym bramka będzie się łączyć i pobierać wiadomości. Dostęp do skrzynki głosowej przez email/www jest bardzo fajny, ale czasami dostęp do poczty bezpośrednio z telefonu jest po prostu wygodniejszy, zwłaszcza gdy jest to telefon domowy, z którego korzystają wszyscy w rodzinie, a nie każdy np. ma e-maila i nie wie, że ktoś nagrał jakąś wiadomość...

Mamy to w planach. W tej chwili kończymy email2fax.
Wprowadzanie email2fax już chyba dawno zakończone, a poczta głosowa nadal istnieje w podobnej formie jak ponad 3 lata temu. No chyba, że coś przeoczyłem. Denerwuje mnie, jako klienta, kompletny brak odpowiedzi ze strony kogokolwiek z IPFONa. Ignorowanie kolejnych pytań i próśb na powyższy (i nie tylko) temat jest po prostu niegrzeczne. Niektóre wątki rozpoczęte pytaniem wydawałoby się, że do przedstawicieli operatora są pozostawione bez odpowiedzi. Zauważyłem, że użytkownicy traktują forum jako takie rozszerzenie BOK IPFON. Czemu się dziwić, że ludzie oczekują odpowiedzi na forum, bo odpowiedzi z BOK czasem nie idzie się doczekać. Jeśli nawet, to okazuje się, że zadane pytanie zostało zrozumiane kompletnie inaczej niż klient miał na myśli. A na forum czasem ktoś coś odpowie albo inni użytkownicy pomogą, kiedy problem wymaga natychmiastowych działań.
Swój post kieruję do osoby Przemysława Siwka, który (wydawałoby się czasem) z łaski odpowiada na zadane na forum pytania. Ogólnie moja opinia o jakości obsługi klienta uległa pogorszeniu. Widzę, że to nie tylko ja mam takie zdanie. A więc Przemku, zwrócę się do ciebie po imieniu, ponieważ ty zwracasz się często po imieniu do nas. Będąc dyrektorem rozwoju zrób coś, aby firma, którą reprezentujesz dała nam klientom odczuć, że wam na nas zależy. Bo mam wrażenie i chyba nie tylko ja, że nasze pytania i sugestie trafiają często w próżnie. To moja sugestia zmian i braków.
Na zakończenie życzę wszystkim szczęścia w Nowym Roku a załodze IPFONa zmiany podejścia do klienta, na to jakie mieliście kiedyś. Słuchania co mamy do powiedzenia. Nie mam tu absolutnie na myśli wprowadzania wszystkiego co tylko każdy sobie wymyśli, ale chociaż z grzeczności odpowiadania na nasze pytania i sugestie, a co za tym idzie poprawy jakości obsługi nas, waszych klientów. Bo ta czasem niestety nie jest zadowalająca.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
psiwek
Global Moderator
Hero Member
*****
Wiadomości: 912



« Odpowiedz #1 : środa, 29 Grudzień 2010, 14:01:29 »

Sebko,


Chcę Cię zapewnić, iż zauważyłem Twoją aktywność w sprawie promowania dostępu do Voice2Mail przez telefon.

chciałbym móc realizować błyskawicznie każdą nową usługę jaką sami wymyślimy albo ktoś nam ją podpowie. Jednak musimy dokonywać pewnych wyborów. Nie mamy możliwości realizować wszystkiego na raz. Przez ostatnie 5 lat nasze usługi rozwinęły się w sposób niewyobrażalny. Jesteśmy z tego bardzo dumni. Zauważamy jednak iż wprowadzanie każdej kolejnej usługi jest coraz trudniejsze, gdyż dokładając kolejną usługę musimy zapewnić bezawaryjną pracę usług już działających.

W ostatnim czasie uruchomiliśmy FAX API, IVR API. Na początku roku zakończymy wdrażanie nagrywania rozmów.

Usługa poczty głosowej jest ważna, jednak jeśli chodzi o jej innowacyjność to w naszej ocenie są inne ciekawsze usługi, które chcemy w pierwszej kolejności skończyć. Tym bardziej iż od bardzo dawna udostępniamy bezpłatnie usługę Voice2Mail. Zrobienie funkcjonalności dostępu do Voice2Mail przez telefon jest zmianą dość skomplikowaną, a nie dającą w zamian istotnie nowej funkcjonalności - poprawi jedynie niektórym użytkownikom sposób odsłuchiwania wiadomości.
Zgłoś do moderatora   Zapisane

Pozdrawiam

Przemysław Siwek
Dyrektor Rozwoju
IPFON
Cyprian Mirewski
Newbie
*
Wiadomości: 48



« Odpowiedz #2 : Czwartek, 01 Lipiec 2021, 09:30:56 »

Brakuje mi publicznego API IPfon.

Tak aby można było prosto używać usługi automatyzacji z innymi rozwiązaniami np. przez:
• Webhooks
• Zapier
• itp. automatyzacjami.

PS
Z innych rzeczy, które trzebaby poprawić to by forum pracowało po HTTPS,
obecnie jest po http://HTTP://forum.ipfon.pl/ bez szyfrowanego połączenia.

PS2

Wydaje mi się, że wsparcie przez forum się już zdezaktualizowało,
ludzie przeszli do socialmediów.

Czy IPFon używa kanałów, grup na jakiś mediach społecznościowych np.: Facebook, Linkedin …?
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Strony: [1]
Wyślij ten wątek Drukuj
Start  »  Kategoria ogólna  »  Propozycje, czyli co poprawić albo czego brakuje w IPFON  »  Inne  »  Wątek: Moja opinia co poprawić i czego brakuje w IPFON
Skocz do:  


ipfon jest czołowym polskim operatorem telefonii internetowej VoIP oraz dostawcą usługi fax to mail, a także usługi wysyłania faxów przez internet oraz masowej wysyłki faxów.
ipfon oferuje tanie rozmowy telefoniczne oraz wiele udogodnień i innowacyjnych usług dla klientów indywidualnych i biznesowych.

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.



Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines