www.ipfon.pl Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?
Czwartek, 17 Styczeń 2019, 17:01:32
Strona głównaPomocSzukajZaloguj sięRejestracja
 
Aktualności:

Start  »  Kategoria ogólna  »  Porady i pomoc  »  VoIP  »  Wątek: Linksys WRP400 g2 + ipfon.pl
Strony: [1]
Wyślij ten wątek Drukuj
Autor Wątek: Linksys WRP400 g2 + ipfon.pl  (Przeczytany 6658 razy)
szymczakpiotr
Newbie
*
Wiadomości: 3


« : Czwartek, 25 Marzec 2010, 21:31:16 »

Witam forumowiczów
wiadomości o tym routerze na forum znalałem tylko dwie więc pozwalam sobie na zadanie pytania.

czy ktoś z Was ma podobną konfigurację Linksys WRP400 g2 + ipfon.pl podpięte do modemu Netii (internet od Netaia na łączu TP)

Dziś próbowałem podpiąć voip do tego routera (szersze info o problemie we wpisie na moim blogu) i  niestety nie działa, konfiguracja wpisywana z palca, dokładnie zgodnie z zaleceniami manuala. Błąd ludzki wykluczony :)
dioda od line 1 nie świeci się, a po podniesieniu słuchawki zaczyna pulsować. Wpisanie numeru nie skutkuje żadnym połączeniem, ani żadnym komunikatem. Na telefon też nie mozna się dodzwonić.

W konfiguracji na www.ipfon.pl ustawione są przekierowanie (gdy nieodbiera (po 25 sekundach) i gdy zajęte.

Co dziwne ten sam login loginn001 wpisany na polecanych przez stronę ipfon.pl programach desktopowych też nie działa, komunikat błąd autoryzacji.

pingowałem hosta sip.ipfon.pl na porcie 5060 i odpowiada na pingi.

Będę wdzięczny za informację, lub screen z wpisanymu istawieniami w tym routerze, na jednym z for przeczytałem jakąś informację jakoby trzeba było wpisać jakiś magiczny kod z pozycji aparatu, ale mój kolega który używa tego routera i Voip od ipfon.pl mówi że nic takiego nie wpisywał.

Pozdrawiam
Piotr Szymczak
Zgłoś do moderatora   Zapisane
kangyooni
Full Member
***
Wiadomości: 188



« Odpowiedz #1 : Czwartek, 25 Marzec 2010, 22:02:07 »

Zanim odpowie ktoś kto faktycznie ma modem netii...

A na innym łączu ten sam login/pass działa? Jeśli nie / nie sprawdzał Pan, może hasło jest złe - to NIE jest to samo hasło, co do panelu

Jeśli to nie pomoże, to - jeśli jest możliwość - proponowałbym zainstalować wiresharka i "podsłuchać" transmisję między komunikatorem i ipfonem.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
szymczakpiotr
Newbie
*
Wiadomości: 3


« Odpowiedz #2 : Czwartek, 25 Marzec 2010, 22:15:33 »

Opcji z innym łączem nie mam jak sprawdzić
co do hasła i różnic, wydawało mi się że tylko login jest inny ten do panelu  jako login_usera a ten do telefonu jako Login_usera001
Ale jakoś nigdzie mi się nie rzuciło w oko by hasła były inne, teraz za późno by to zweryfikować, u siebie na swoim numerze ( bo opisywany problem dotyczy kolegi) mam takie samo hasło do panelu i  w ustawieniach telefonu.

Cóż może on miał ustawione inaczej Jutro się okaże
Zgłoś do moderatora   Zapisane
kangyooni
Full Member
***
Wiadomości: 188



« Odpowiedz #3 : Czwartek, 25 Marzec 2010, 23:03:58 »

Raczej mało prawdopodobne że masz to samo hasło. Przecież kont możesz mieć więcej wewnątrz jednego panelu.

Usługi -> telefony -> ustawienia telefonu -> konto SIP. Hasło jest widoczne przez chyba miesiąc. Potem musisz wcisnąć "generuj", skopiować do ustawień bramki i zapisać zmiany w panelu.

P.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
szymczakpiotr
Newbie
*
Wiadomości: 3


« Odpowiedz #4 : Czwartek, 25 Marzec 2010, 23:22:47 »

Ja akurat mam to samo, bom sobie zmienił jestem indywidualnym userem.
Jak ma kolega, to się okaże, też ma jedną linię mimo ze to firma.
tak jak teraz patrzę to nie trzeba generować, bo można z palca wpisać i ja tak pewnie zrobiłem

Jeśli się okaże że przez głupi konflikt haseł zmarnowałem sporo czasu to się mocno zdenerwuję
Zgłoś do moderatora   Zapisane
krzysg11
Newbie
*
Wiadomości: 1


« Odpowiedz #5 : Czwartek, 29 Lipiec 2010, 20:54:16 »

witam mam podobne problemy z bramka dziala przez jakis czas moze 1 godzine potem juz nie .jak podnosza sluchawke to dioda cos pulsuje ale nia moge dzwonic ani nie mozna sie dodzwonicna telefon .internet mam na lonczu DIALOG .
jesli juz komus dziala to dajcie znac co mam ustawic .... z gory dziekuje....
Zgłoś do moderatora   Zapisane
jankes
Newbie
*
Wiadomości: 20


« Odpowiedz #6 : środa, 12 Grudzień 2018, 11:24:02 »

Witam
Przypnę się do tematu ponieważ nie mogę założyć nowego wątku. Nie wiem czy tak jest tylko u mnie czy forum już nie funkcjonuje?
Ale do brzegu. Posiadam WRP400 z dwiema liniami. Pytanie brzmi czy na lini 1 mogę być ja a na drugiej zupełnie inny użytkownik? I ewentualnie co zrobić aby to zadziałało ?
Zgłoś do moderatora   Zapisane
psiwek
Global Moderator
Hero Member
*****
Wiadomości: 912



« Odpowiedz #7 : Czwartek, 20 Grudzień 2018, 21:08:43 »

Na tym sprzęcie możesz na 2 liniach skonfigurować 2 niezależne od siebie konta SIP nawet niekoniecznie muszą być ipfonowe . Każda linia jest niezależna i skonfigurowac ją trzeba tak jak pokazujemy tutaj: https://www.ipfon.pl/faq.htm#kpyt3a
Zgłoś do moderatora   Zapisane

Pozdrawiam

Przemysław Siwek
Dyrektor Rozwoju
IPFON
Strony: [1]
Wyślij ten wątek Drukuj
Start  »  Kategoria ogólna  »  Porady i pomoc  »  VoIP  »  Wątek: Linksys WRP400 g2 + ipfon.pl
Skocz do:  


ipfon jest czołowym polskim operatorem telefonii internetowej VoIP oraz dostawcą usługi fax to mail, a także usługi wysyłania faxów przez internet oraz masowej wysyłki faxów.
ipfon oferuje tanie rozmowy telefoniczne oraz wiele udogodnień i innowacyjnych usług dla klientów indywidualnych i biznesowych.

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.



Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines