www.ipfon.pl Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?
Niedziela, 15 Wrzesień 2019, 08:18:50
Strona głównaPomocSzukajZaloguj sięRejestracja
 
Aktualności:

Start  »  Kategoria ogólna  »  Aktualności  »  Wątek: Monitoring IVR kolejki
Strony: [1]
Wyślij ten wątek Drukuj
Autor Wątek: Monitoring IVR kolejki  (Przeczytany 7828 razy)
psiwek
Global Moderator
Hero Member
*****
Wiadomości: 912



« : środa, 24 Marzec 2010, 09:56:12 »

Przygotowaliśmy dla użytkowników systemu call center - IVR kolejki dodatek dla przeglądarki Mozilla Firefox dzięki któremu na pasku stanu przeglądarki ukazywać się będzie informacja o ilości połączeń oczekujących na odebranie oraz o najdłuższym czasie oczekiwania połączenia w kolejce.

Dodatek pozwala na określenie poziomu jakości obsługi poprzez określenie czasu po jakim uznajemy iż połączenia oczekuje zbyt długo. Taka sytuacja jest sygnalizowana zmianą koloru ikonki na czerwoną.


W celu zainstalowania dodatku wystarczy kliknąć na poniższy link, aby go pobrać.
https://rejestrator.ipfon.pl/firefox/queuemonitor.xpi

Konfiguracja polega na podaniu zakodowanego ID_obiektu, który jest widoczny w ipfon24 przy danej kolejce.


* monitoring_kolejki.png (10.73 KB, 184x143 - wyświetlony 748 razy.)
Zgłoś do moderatora   Zapisane

Pozdrawiam

Przemysław Siwek
Dyrektor Rozwoju
IPFON
48717336244
Newbie
*
Wiadomości: 15


« Odpowiedz #1 : środa, 24 Marzec 2010, 11:14:31 »

Może zamiast zamieszczać nowe wątki i bełtanie ludziom  w głowach odpowiecie na konkretnie zadane pytanie.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
psiwek
Global Moderator
Hero Member
*****
Wiadomości: 912



« Odpowiedz #2 : środa, 24 Marzec 2010, 13:35:02 »

Odrobina grzeczności jeszcze nikomu nie zaszkodziła, nie masz nic ciekawego do dodania w sprawie dodatku do monitorowania kolejki, to proszę nie zaśmiecaj wątku.
Zgłoś do moderatora   Zapisane

Pozdrawiam

Przemysław Siwek
Dyrektor Rozwoju
IPFON
48717336244
Newbie
*
Wiadomości: 15


« Odpowiedz #3 : Czwartek, 25 Marzec 2010, 12:05:35 »

Kulturalna osoba odpowiada na prośbę .
Firma nie musi bo jest jaka jest, zablokuje konto bez powodu i głuchnie .
Patrz  "Porady i pomoc/VOIP/Kontakt.
Życzę miłego dnia dyrektorze d/s rozwoju .
Janek001
Zgłoś do moderatora   Zapisane
psiwek
Global Moderator
Hero Member
*****
Wiadomości: 912



« Odpowiedz #4 : Czwartek, 25 Marzec 2010, 20:11:31 »

Przykro mi, ale ja nie widzę tutaj żadnej prośby. Jeśli jest jakiś problem z Pana kontem, proszę o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Zgłoś do moderatora   Zapisane

Pozdrawiam

Przemysław Siwek
Dyrektor Rozwoju
IPFON
48717336244
Newbie
*
Wiadomości: 15


« Odpowiedz #5 : Sobota, 27 Marzec 2010, 12:39:14 »

Zacytuję
"-----Original Message-----
From: Jan Burakowski [mailto:burakowski@poczta.onet.pl]
Sent: Monday, March 22, 2010 2:22 PM
To: 'ipfon@ipfon.pl'
Subject: logowanie

Witam
Mój nr. tel 71 733 62 44 .
Używam loginu nadanego przez IPFON .
Chciałem zalogować się by uzupełnić opłatę lecz nie mogę się zalogować. System podaje ze konto zostało zablokowane. Jednocześnie nie mogę uzyskać informacji o nowym tymczasowym haśle. System podaje niewłaściwa nazwa lub brak adresu email.
Używam tego adresu burakowski@poczta.onet.pl , myślę  że jest właściwy bo na ten adres przyszedł monit o konieczności doładowania konta.
Proszę o rozwiązanie problemu.

janek001


Jest to jeden z listów do IPFON na które nie dostałem odpowiedzi.
 Pisać następne na Berdyczów?
Jeżeli to nie jest prośba to jak to nazwać.

Miłego dnia
Zgłoś do moderatora   Zapisane
psiwek
Global Moderator
Hero Member
*****
Wiadomości: 912



« Odpowiedz #6 : Niedziela, 28 Marzec 2010, 12:20:05 »

Podaj numer zgłoszenia który został nadany w odpowiedzi na ten email. My go nie mamy w naszym systemie, on prawdopodbnie do nas nie dotarł. Ostatnie zgłoszenia od Ciebie mamy sprzed 555, 572 i 652 dni.

Wyślij to jeszcze raz do BOKu, musisz w odpowiedzi otrzymać potwierdzenie przyjęcie wraz z numerem zgłoszenia.
Zgłoś do moderatora   Zapisane

Pozdrawiam

Przemysław Siwek
Dyrektor Rozwoju
IPFON
48717336244
Newbie
*
Wiadomości: 15


« Odpowiedz #7 : Niedziela, 28 Marzec 2010, 19:21:48 »

Witam
 
Dziękuję .
Wysłałem ponownie list i faktycznie jest potwierdzenie.

Miłego dnia
Janek001
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Strony: [1]
Wyślij ten wątek Drukuj
Start  »  Kategoria ogólna  »  Aktualności  »  Wątek: Monitoring IVR kolejki
Skocz do:  


ipfon jest czołowym polskim operatorem telefonii internetowej VoIP oraz dostawcą usługi fax to mail, a także usługi wysyłania faxów przez internet oraz masowej wysyłki faxów.
ipfon oferuje tanie rozmowy telefoniczne oraz wiele udogodnień i innowacyjnych usług dla klientów indywidualnych i biznesowych.

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.



Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines