www.ipfon.pl Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czwartek, 02 Luty 2023, 10:20:45
Strona głównaPomocSzukajZaloguj sięRejestracja
 
Aktualności:

Start  »  Kategoria ogólna  »  Propozycje, czyli co poprawić albo czego brakuje w IPFON  »  Inne  »  Wątek: Nowa metoda płatności za telefon.
Strony: [1]
Wyślij ten wątek Drukuj
Autor Wątek: Nowa metoda płatności za telefon.  (Przeczytany 17543 razy)
jwrzos
Newbie
*
Wiadomości: 1


« : Poniedziałek, 12 Marzec 2007, 13:59:43 »

Witam

Z tego, co się dowiedziałem od IPFON nie da się ustawić zlecenia stałego na wykonywanie płatności za telefon.

Moim zdanie ustawienie zlecenia stałego w Banku na określoną kwotę i okres pozwoliłoby zapomnieć o comiesięcznym generowaniu faktur proforma i robieniu przelewów.

Czy to jest dobry pomysł aby usprawnić funkcjonalność IPFON ?

Jacek
Zgłoś do moderatora   Zapisane
maciejg
Gość
« Odpowiedz #1 : środa, 14 Marzec 2007, 13:09:28 »

Witam,

a nie wystarczy ustawić zlecenie stałe - co miesiąc określona kwota i heja.

Pozdrawiam,
maciejg
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Post paid
Gość
« Odpowiedz #2 : środa, 14 Marzec 2007, 20:19:50 »

Aktualnie uzywam tlenofonu i bardzo mi odpowiada post-paid. Dostaje fakture na koniec miesiaca i robie przelew, nie steresuje sie ze za chwile konto bedzie czyste, ze przelew bedzie szedl 1 dzien itp.... Z tymi prepaidami to juz mi sie odechcialo tej calej klikologii Smutny
Zgłoś do moderatora   Zapisane
FMOne
Newbie
*
Wiadomości: 7


« Odpowiedz #3 : środa, 14 Marzec 2007, 23:16:27 »

Witam

Można ustawić płatność jako stałe zlecenie w baku
dowiadywałem się pewien czas temu i powiedziano mi że można
wystarczy podać konto bilingowe

ps. wg mnie przydała by się metoda post-pay

i polecenie zapłaty
Zgłoś do moderatora   Zapisane
fortune13
Newbie
*
Wiadomości: 3


« Odpowiedz #4 : środa, 14 Marzec 2007, 23:55:59 »

Chcialem się dowiedzieć czy koledzy nie mają problemów z realizacją płatności??
Ja płacąc przez inteligo zawsze muszę mailować do admina żeby mi uaktywnił przelane środki na koncie ipofon,
raz czekałem nawet 2 tygodnie, jak bym nie zamailował to by mi ich nie uaktywnili, irytuje mnie to za każdym razem, a oni za każdym razem tak samo się przejmują Z politowaniem.
Propozycja kolegi FMOne by była dla mnie zbawieniem.
Zgłoś do moderatora   Zapisane
FMOne
Newbie
*
Wiadomości: 7


« Odpowiedz #5 : Czwartek, 15 Marzec 2007, 00:18:36 »

u mnie z inteligo nie ma najmniejszego problemu

przed chwilą specjalnie sprawdziłem - doładowałem konto 25zł

panel klienta -> Rozliczenia -> doładuj -> Przelewy24 -> logowanie inteligo -> dodanie ew. opisu do przelewu -> jednorazowy kod -> potwierdzenie płatności24 -> i wraca do rozliczeń, a konto ipfon'a powiększone o daną kwotę (25zł)

łaczenie 30-60sek na wszystko
« Ostatnia zmiana: Czwartek, 15 Marzec 2007, 00:20:21 wysłane przez FMOne » Zgłoś do moderatora   Zapisane
fortune13
Newbie
*
Wiadomości: 3


« Odpowiedz #6 : Czwartek, 15 Marzec 2007, 08:10:25 »

siema FMOne,
powiedz mi co żle robie, bo u mnie:
panel klienta -> Rozliczenia -> doładuj -> Przelewy24 -> logowanie inteligo  i ręka w nocniku komunikat , że nieprawidłowy identyfikator lub hasło,
wchodze na stronę banku ten sam identyfikator i hasło i loguję się bez problemu Co?,
liczę na Twoją pomoc, bo Ipofon mnie zlewa
pozdro
Zgłoś do moderatora   Zapisane
rafreg
Newbie
*
Wiadomości: 35



« Odpowiedz #7 : Czwartek, 15 Marzec 2007, 15:38:53 »

Potwierdzam mbank i ineligo 10 sec i juz konto doładowane.


u mnie z inteligo nie ma najmniejszego problemu

przed chwilą specjalnie sprawdziłem - doładowałem konto 25zł

panel klienta -> Rozliczenia -> doładuj -> Przelewy24 -> logowanie inteligo -> dodanie ew. opisu do przelewu -> jednorazowy kod -> potwierdzenie płatności24 -> i wraca do rozliczeń, a konto ipfon'a powiększone o daną kwotę (25zł)

łaczenie 30-60sek na wszystko
Zgłoś do moderatora   Zapisane

---------------------------
RafReg
rafreg@o2.pl
Mateusz
Newbie
*
Wiadomości: 16



« Odpowiedz #8 : Czwartek, 15 Marzec 2007, 15:41:39 »

Ja bym chciał tak jak u konkurencji tj. płacę 50zł i mam ważność konta na rozmowy wychodzące i przychodzące przez 3 miesiące. A w IPFON to musze co miesiąc ładować.
Może trochę narzekam, bo i tak macie tanio, ale chyba to nie jest trudne dla was??

Albo coś typu że wy automatycznie wysyłacie do klienta fakturę co pewien czas(opcjonalnie), na określoną kwotę??
Zgłoś do moderatora   Zapisane

/// Jeżeli masz dosyć rządów SLD, PiS, Samoobrony i LPR to wejdź na www.upr.org.pl ///
psiwek
Global Moderator
Hero Member
*****
Wiadomości: 912



« Odpowiedz #9 : Czwartek, 15 Marzec 2007, 15:51:23 »

Cześć Mateusz,

w IPFON wpłacając 50 zł, będziesz miał konto ważne od razu na 6 miesięcy.
Zgłoś do moderatora   Zapisane

Pozdrawiam

Przemysław Siwek
Dyrektor Rozwoju
IPFON
Mateusz
Newbie
*
Wiadomości: 16



« Odpowiedz #10 : Piątek, 16 Marzec 2007, 09:18:30 »

Tzn.?? Wiesz na waszej stronie pisze tak niewyraźnie że nie mogę sie połapać. Konto ważne na 6miesięcy?? Znaczy się możliwosc wykonywanie połączeń wychodzących?
Zgłoś do moderatora   Zapisane

/// Jeżeli masz dosyć rządów SLD, PiS, Samoobrony i LPR to wejdź na www.upr.org.pl ///
Massimo
Jr. Member
**
Wiadomości: 80



« Odpowiedz #11 : Piątek, 16 Marzec 2007, 10:30:24 »

Dokladnie tak
Zgłoś do moderatora   Zapisane

VoIP powered by IPFON
tompaw
Newbie
*
Wiadomości: 23



« Odpowiedz #12 : Piątek, 16 Marzec 2007, 20:38:27 »

 Z politowaniem przy wplacie 50 dych masz  miesiecy na dzwonienie i miesiąc karencji na odbieranie ale jestem pewien że przez 6 miesiecy doładujesz konto conajmniej 3 razy wiec okres waznosci nr na odbieranie ci sie kumuluje 6+6+6+ ......  kazde doładowanie dodaje waznosc na odbieranie od ostaniej daty waznosci od ostaniego doladowania

np aktywowałes konto 01.01.2007 ( wykupiles 50 dych

dzownenie do 01.06.2007 / odbieranie 01.07.2007

ale w marcu wygadales wszytko wiec doladowaleś znowu o 50 dych

wiec
dzwonienie
01.06.2007 +6 miesiecy do 01.12.2008
odbieranie
tak samo


ja np uzywam ipfona od 9 miechów i mam konto wazne do 2012


bardziej Łopatologicznie tego sie nie da wytłumaczyć
Zgłoś do moderatora   Zapisane
tompaw
Newbie
*
Wiadomości: 23



« Odpowiedz #13 : Piątek, 16 Marzec 2007, 20:40:12 »

01.06.2007 +6 miesiecy do 01.12.2007

sprostowanie
Zgłoś do moderatora   Zapisane
FMOne
Newbie
*
Wiadomości: 7


« Odpowiedz #14 : Sobota, 17 Marzec 2007, 21:41:12 »

u mnie może nie tak wspaniale... ale ipfonu uzywam od ok roku a praktycznie do 2010 mam spokój z doładowaniami

co do logowania do inteligo to trochę dziwne
uzupełniałem konto przynajmniej z 10razy i nawet 1 razu nie miałem problemu
to samo z mBankiem

może to wina ustawien przeglądarki ??
może poustawianie wszystkiego na domyślne i wywalenie ciastecze, ogólnie wyczyszczenie wszystkiego coś poprawi !!??
Zgłoś do moderatora   Zapisane
Strony: [1]
Wyślij ten wątek Drukuj
Start  »  Kategoria ogólna  »  Propozycje, czyli co poprawić albo czego brakuje w IPFON  »  Inne  »  Wątek: Nowa metoda płatności za telefon.
Skocz do:  


ipfon jest czołowym polskim operatorem telefonii internetowej VoIP oraz dostawcą usługi fax to mail, a także usługi wysyłania faxów przez internet oraz masowej wysyłki faxów.
ipfon oferuje tanie rozmowy telefoniczne oraz wiele udogodnień i innowacyjnych usług dla klientów indywidualnych i biznesowych.

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.



Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines