www.ipfon.pl Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Poniedziałek, 28 Listopad 2022, 19:23:12
Strona głównaPomocSzukajZaloguj sięRejestracja
 
Aktualności:

Start  »  Ostatnie wiadomości
Strony: 1 ... 8 9 [10]
 91 
 : Piątek, 02 Grudzień 2016, 10:34:54  
Zaczęty przez er_kos - Nowe: wysłane przez magabit
Dzień dobry,

Mam router Fritz!Box 6840 LTE z wbudowanym modemem LTE i o ile czasami mogę odbierać rozmowy telefoniczne na mój nr w Ipfon-ie, to nie mogę w ogóle dzwonić. Dostęp do Internetu mam w sieci Plus z zewnętrznym adresem IP.

Czy ktoś używa takiego samego routera, lub wie jak go skonfigurować ?

Pozdrawiam  Maciek

 92 
 : Czwartek, 01 Grudzień 2016, 22:33:54  
Zaczęty przez edat - Nowe: wysłane przez edat
Ostatnio nasza bramka telefoniczna uszkodziła się.
W związku z tym korzystamy z aplikacji CSipSiple na smartfonie Android. Jeśli jednak aplikacja jest wyłączona to połączenia powinny zostać przekierowane na telefon komórkowy.
Niestety przekierowanie (gdy niedostępny, niezalogowany) nie działa prawidłowo. Telefon komórkowy sygnalizuje połączenie przychodzące, ale jak odbiorę połączenie to nie słychać rozmówcy i w tym samym czasie pokazuje mi się kolejne połączenie do odebrania od tego samego dzwoniącego.

Proszę o pomoc w usunięcie usterki.

 93 
 : Poniedziałek, 28 Listopad 2016, 17:41:57  
Zaczęty przez salaelektrykow - Nowe: wysłane przez salaelektrykow
Witam, od jakiegoś czasu pojawia się problem z wdzwanianiem się do pokoju konferencyjnego, większość osób wdzwania się bez problemu jednak co jakiś czas zamiast wdzwonić się do konferencji słychać komunikat: " witamy w sieci tmobile niestety połączenie nie może być zrealizowane z przyczyn niezależnych od operatora". jest to duży problem, licze na jakieś podpowiedzi co z tym zrobić.

Kolejna sprawa dotyczy, problemu z pokojem konferencyjnym, w prawidłowy sposób pokazują się numery korzystające z konferencjii, jednak gdy ktoś się rozłączy to dalej widnieje na liście użytkowników, jeśli wdzwoni się ponownie to jego numer na liście użytkowników występuje dwa razy, dubują się numery. pokój konferencyjny otwierałem na różnych przeglądarkach efekt ten sam.
pozdrawiam.

 94 
 : środa, 23 Listopad 2016, 20:11:45  
Zaczęty przez petrus239 - Nowe: wysłane przez Dariusz
przecież ci wyskakuje kto dzwonił Chichot

 95 
 : Niedziela, 16 Październik 2016, 18:44:50  
Zaczęty przez pstepniewski - Nowe: wysłane przez pstepniewski
Witam!
Mam pytanie odnośnie możliwości wyłączenia dźwięków systemu IPFon dla konferencji. Chodzi o dźwięki informujące o połączeniu i rozłączeniu się uczestników konferencji. W chwili obecnej wyciszamy je samodzielnie na mikserze jednak zdecydowanie bardziej wygodne byłoby ich całkowite wyciszenie/wyłączenie po stronie serwera IPFon. Czy jest to możliwe?
Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam!

 96 
 : Niedziela, 16 Październik 2016, 18:41:55  
Zaczęty przez pstepniewski - Nowe: wysłane przez pstepniewski
Sugeruję zainstalować aktualnego Xlite i nie będzie problemu.

Witam!
Pomogło - XLite pozwala na użycie pauzy (p). Niestety tylko pojedynczej, gdy wstawię kilka literek "p" wówczas połączenie kończy się niepowodzenim (błąd serwera). Jedno "p" jednak wydaje się w zupełności wystarczające i PIN jest wprowadzany bez problemów automatycznie.
Raz jeszcze dziękuję za pomoc i pozdrawiam!

 97 
 : Czwartek, 13 Październik 2016, 20:19:33  
Zaczęty przez pstepniewski - Nowe: wysłane przez psiwek
Generalnie nie powinno być problemu z PINem. W jednej z wersji softphona domyślnie ustawiony jest niewspierany już sposób obsługi DTMFów i stąd mógł pojawić się problem.

Sugeruję zainstalować aktualnego Xlite i nie będzie problemu.

 98 
 : Sobota, 08 Październik 2016, 20:37:27  
Zaczęty przez pstepniewski - Nowe: wysłane przez pstepniewski
Witam!
Mam pytanie czy istnieje możliwość likwidacji numeru PIN dla połączenia przychodzącego z numeru telefonu moderatora konferencji? Jak wiadomo numer moderatora jest określony w konfiguracji konferencji w polu "Nr telefonu moderatora".
Moje pytanie jest uzasadnione tym, że moderator łączy się poprzez Soft Phone. Jak przeczytałem w jednym z wątków na tym forum Soft Phone'y nie są w stanie wysłać numeru PIN po nawiązaniu połączenia w sposób automatyczny. Potrzeba ręcznej ingerencji.
Z góry dziękuję za pomoc i odpowiedź!
Pozdrawiam

 99 
 : Poniedziałek, 12 Wrzesień 2016, 17:42:20  
Zaczęty przez kedar - Nowe: wysłane przez kud47
Miałem podobnie, pomógł reset bramki - odcięcie zasilania na chwilę.

 100 
 : Niedziela, 04 Wrzesień 2016, 17:57:24  
Zaczęty przez kedar - Nowe: wysłane przez kedar
Witam, Posiadam bramkę PAP2 i mam dziwny problem. Do mnie można sie normalnie dodzwonić ale ja nie mam wychodzących..Stan konta oczywiście dodatni i konto ważne. Po wybraniu numeru i próbie zestawienia połączenia .... lipa i tak w kółko..Internet od Multimedia

Strony: 1 ... 8 9 [10]

ipfon jest czołowym polskim operatorem telefonii internetowej VoIP oraz dostawcą usługi fax to mail, a także usługi wysyłania faxów przez internet oraz masowej wysyłki faxów.
ipfon oferuje tanie rozmowy telefoniczne oraz wiele udogodnień i innowacyjnych usług dla klientów indywidualnych i biznesowych.

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.



Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines