forum ipfon operatora telefonii internetowej VoIP

Kategoria ogólna => Dial-UP, IVR i Voice2email => Wątek zaczęty przez: Cyprian Mirewski Poniedziałek, 14 Styczeń 2008, 17:45:26 pm



Tytuł: IVR: SWITCH - Filtr czasu
Wiadomość wysłana przez: Cyprian Mirewski Poniedziałek, 14 Styczeń 2008, 17:45:26 pm
Brakuje dowolnego wyboru zakresu godzin dla filtra.

Obecnie jest tak (poniżej), a jak np. chciałbym ustawić od 8:30-15:15 ?


codziennie od 7-21
dni robocze
dni robocze od 10-18
dni robocze od 10-20
dni robocze od 16-18
dni robocze od 20-7
dni robocze od 7-16
dni robocze od 7-20
dni robocze od 8-16
dni robocze od 8-17
dni robocze od 8-18
dni robocze od 9-16
dni robocze od 9-17
dni robocze od 9-18
dni robocze od 9-19
pozostałe
sobota od 10-14
sobota od 10-15
sobota od 10-16
soboty od 9-17
weekendy
weekendy od 9-18
wszystkie dni od 9-22
zawsze


Tytuł: Odp: IVR: SWITCH - Filtr czasu
Wiadomość wysłana przez: psiwek Wtorek, 15 Styczeń 2008, 10:47:34 am
Tak to tylko w Erze :)

A na poważnie, możemy ustawiać pełne godziny.


Tytuł: Odp: IVR: SWITCH - Filtr czasu
Wiadomość wysłana przez: Cyprian Mirewski Piątek, 18 Styczeń 2008, 20:37:22 pm
Tak to tylko w Erze :)

A na poważnie, możemy ustawiać pełne godziny.

OK niech będą pełne godziny!
Ale czy nie można by choć w takim razie samemu decydować od której do której godziny ma działać dany filtr (a nie z gotowych wzorców) ?


Tytuł: Odp: IVR: SWITCH - Filtr czasu
Wiadomość wysłana przez: Cyprian Mirewski Wtorek, 22 Styczeń 2008, 14:59:57 pm
Hmmm ... czy możliwe byłoby dodanie możliwości samodzielnego wyboru godzin (nawet jeśli miałby to być pełne godziny) ?


Tytuł: Odp: IVR: SWITCH - Filtr czasu
Wiadomość wysłana przez: Cyprian Mirewski Środa, 23 Styczeń 2008, 15:05:43 pm
tzn. uściślam ....

Chodziłoby o to aby można było w panelu wybrać niezależnie od siebie:
- godzinę początkową
- godzinę końcową

a nie jak teraz jest z ustalonego zakresu, planów ...