forum ipfon operatora telefonii internetowej VoIP

Kategoria ogólna => Dial-Up, IVR i Voice2email => Wątek zaczęty przez: jarekd Poniedziałek, 03 Grudzień 2007, 19:55:00



Tytuł: Inne godziny pracy
Wiadomość wysłana przez: jarekd Poniedziałek, 03 Grudzień 2007, 19:55:00
Witam,

Jak można ustawić własne godziny pracy w IVR Switch - niestety te podane przez IPfon nie za bardzo odpowiadają tym w mojej firmie?


Pozdrawiam

Jarek


Tytuł: Odp: Inne godziny pracy
Wiadomość wysłana przez: psiwek Poniedziałek, 03 Grudzień 2007, 20:51:20
Podeślij do naszego BOK email z informacją, jaki zakres godzin Cię interesuje, w ciągu kilku dni postaramy się go wprowadzić.


Tytuł: Odp: Inne godziny pracy
Wiadomość wysłana przez: Chiński Mandaryn Niedziela, 27 Styczeń 2008, 19:08:34
Dobrym rozwiązaniem byłaby możliwość samodzielnego wyboru, startu-zatrzymania danej usługi ...

Temat poruszany na: http://forum.ipfon.pl/index.php?topic=712.0 (http://forum.ipfon.pl/index.php?topic=712.0)


Tytuł: Odp: Inne godziny pracy
Wiadomość wysłana przez: psiwek Poniedziałek, 28 Styczeń 2008, 22:09:17
Być może w przyszłości zrobimy taką funkcję, na razie nie ma takiej potrzeby.
Jeśli w systemie brakuje jakiegoś filtru czasu, to proszę o kontakt z BOKiem.