forum ipfon operatora telefonii internetowej VoIP

Kategoria ogólna => Dial-Up, IVR i Voice2email => Wątek zaczęty przez: Darek_ Wtorek, 22 Marzec 2011, 22:25:33



Tytuł: Nagrywanie rozmów
Wiadomość wysłana przez: Darek_ Wtorek, 22 Marzec 2011, 22:25:33
Witam
pojawiła się nowa możliwość nagrywania rozmów.
Zatrudniam przedstawicieli i nie ukrywam, że czasami mam ochotę ich skontrolować.
W związku z tym mam pytanie: czy podczas rozmowy pojawia sie jakiś sygnał informujący o nagrywaniu czy nagrywanie następuje bez żadnego uprzedzenia?


Tytuł: Odp: Nagrywanie rozmów
Wiadomość wysłana przez: psiwek środa, 23 Marzec 2011, 09:42:27
Nie ma żadnej różnicy dla rozmówców w nagrywanej rozmowie.

W przypadku rozmów przychodzących przez IVR można taką informację zawrzeć w zapowiedzi słownej.

Zachęcam do przetestowanie usługi, pierwszy miesiąc korzystania jest bezpłatny i można bez zobowiązań zrezygnować z usługi.


Tytuł: Odp: Nagrywanie rozmów
Wiadomość wysłana przez: petrus239 środa, 23 Marzec 2011, 15:27:01
Funkcja bardzo przydatna, ale nieprzeciętnie kosztownie skalkulowana. Jeżeli 10 GB kosztuje 82 zł +vat to może wprowadzi Pan Przemysław wersję lite 1GB za 8,20 netto/miesiąc, OK?


Tytuł: Odp: Nagrywanie rozmów
Wiadomość wysłana przez: psiwek środa, 23 Marzec 2011, 15:54:28
To pierwsze godziny od wprowadzenie usługi, potestujcie, napiszcie co się podoba, czego brakuje, a ja obiecuję ze się mocno zastanowimy na każdą propozycją.


Tytuł: Odp: Nagrywanie rozmów
Wiadomość wysłana przez: alfatech środa, 27 Kwiecień 2011, 11:17:26
Proponuję dodać możliwość nagrywania rozmów przekierowanych


Tytuł: Odp: Nagrywanie rozmów
Wiadomość wysłana przez: pawciu Niedziela, 01 Maj 2011, 10:53:24
jaki pisze petrus239 mysle, ze warto pomyslec nad wersja oplat lite, przeciez Panstwo sami wiecie ze wiecej klientow dzieki temu skorzysta z uslugi i zysk bedzie wiekszy!!! ;-) pozdrawiam