forum ipfon operatora telefonii internetowej VoIP

Kategoria ogólna => Dial-Up, IVR i Voice2email => Wątek zaczęty przez: brooklyn Poniedziałek, 16 Listopad 2009, 14:16:20



Tytuł: Centralka VOIP - proszę o porady
Wiadomość wysłana przez: brooklyn Poniedziałek, 16 Listopad 2009, 14:16:20
Witam.
Mam 2 konta bilingowe, 2 numery zewnętrzne - wszystko w obrębie jednego profilu i w 1 grupie.
Bramka VOIP PAP2T-EU.
Chciałbym dzięki usłudze IVR korzystać z możliwości użytkowania kilku numerów wewnętrznych (sekretariat, pokój 1, pokój 2 itd.) - w sumie powiedzmy 5 nr wewnętrznych.
Osoba w sekretariacie musi mieć możliwość przełączania rozmowy zewnętrznej na dowolny nr wewnętrzny.
Pytanie jak to zrobić?
Jakiego sprzętu użyć aby nie wydać fortuny?

Pozdrawiam
Paweł


Tytuł: Odp: Centralka VOIP - proszę o porady
Wiadomość wysłana przez: kangyooni Poniedziałek, 16 Listopad 2009, 20:36:59
Pytałem kiedyś też o podobną sprawę - nie można mieć osobnego konta SIP bez numeru zewnętrznego.
Jeśli jednak zrobisz sobie 5 numerów zewn. w jednej grupie, możesz bez problemu przełączać rozmowy między kontami. Robi się to z tego co pamiętam tak: FLASH  *98 numer (wewn. bądź zewn). Można też linksysa tak ustawić, żeby po flashu wystarczył tylko numer, bez kodu *98. Aha, ten kod to przekierowanie natychmiastowe, jest inny kod na przekierowanie z zapowiedzią. Abonent dzwoniący dostaje w zależności od kierunku wiatru albo klasyczny sygnał wywołania, albo muzyczke.

W sumie mógłyś sie przy okazji spróbować dogadać, żeby otrzymać z 10 kolejnych numerów, a nie każdy zupełnie inny...

pozdr.