Tytuł: Testy działania usługi Wiadomość wysłana przez: Cent środa, 07 Marzec 2007, 08:23:15 Witam.
Ostatnio przyszło mi troszkę powalczyć z posiadaną bramką i bardzo przydała mi się możliwość zadzwonienia na numerek 0222111444 i sprawdzenia jakości połączenia. brakowało mi jednak jeszcze jednej prostej usługi którą widziałem u innego operatora. Chodzi mi o możliwość wymuszenia połączenia przychodzącego. Wygląda to tak, że w specjalnym formularzu wprowadza się swój numer telefonu po kliknięciu OK następuje połączenie i odczytywany jest komunikat. Mamy więc pewność, że działają również połączenia przychodzące. Inna ciekawą funkcjonalnością jest możliwość sprawdzenia statusu dla własnego numeru (czyli czy użytkownik SIP jest poprawnie zalogowany i czy w związku z tym może odbierać połączenia. Rozszerzeniem dla tej funkcji mógłby być status usera w popularnych komunikatorach ( GG, TLEN, itp) Tyle moich pomysłów. Pozdrawiam Tytuł: Odp: Testy działania usługi Wiadomość wysłana przez: tommek Czwartek, 08 Marzec 2007, 10:41:47 Popieram. Szczegolnie przydalby sie w panelu status, czy bramka jest zalogowana poprawnie do sieci, czy tez nie. Jezeli ktos ma wiele telefonow VoIP w roznych lokalizacjach - ulatwi mu to znaczaco identyfikacje awarii.
Tytuł: Odp: Testy działania usługi Wiadomość wysłana przez: rafreg Czwartek, 15 Marzec 2007, 15:36:34 Proste ze aż boli co nie? :) Miejmy nadzieje ze zaraz cos takiego zostanie udostępnione.
Tytuł: Odp: Testy działania usługi Wiadomość wysłana przez: psiwek Czwartek, 15 Marzec 2007, 15:48:41 Witam,
dziękuje za świetny pomysł ze statusem rejestracji, pomysł został zaakceptowany i skierowany do wdrożenia, w ciągu kilku tygodni powinien być zakończony Jak już będzie działało to się pochwalę :) |