forum ipfon operatora telefonii internetowej VoIP

Kategoria ogólna => Dial-Up, IVR i Voice2email => Wątek zaczęty przez: Patryk Doering Poniedziałek, 02 Listopad 2009, 22:36:05



Tytuł: Kolejka w IVR???
Wiadomość wysłana przez: Patryk Doering Poniedziałek, 02 Listopad 2009, 22:36:05
Witam serdecznie.

Na stronie IPFON.PL nie znalazłem żadnych informacji odnośnie nowej opcji IVR - Kolejka, o co chodzi?


Tytuł: Odp: Kolejka w IVR???
Wiadomość wysłana przez: Chiński Mandaryn środa, 18 Listopad 2009, 16:00:45
http://www.ipfon.pl/callcenter.htm

i filmik na: http://www.ipfon.pl/ivr-show.htm

Trochę droga ta opcja w stosunku do dotychczasowych usług w IVR.
Czy ja wiem, czy ludzie w dzisiejszych czasach chcą czekać "w kolejce"?
Myślę, że lepsze było by "pozostaw wiadomość kiedy chcesz abyśmy oddzwonili"...

Ale może są instytucje (np. urzędy) którym coś takiego potrzebne?


Tytuł: Odp: Kolejka w IVR???
Wiadomość wysłana przez: psiwek środa, 18 Listopad 2009, 17:33:06
System nie służy tylko do kolejkowania połączeń i skazywania klientów na czekanie, ma m.in. w sobie 5 sposobów dystrybucji połączeń wśród agentów (w tym m.in. tworzenie I, II III linii agentów), pozwala na obsługiwanie infoliinii przez wielu pracowników rozproszonych po świecie, uelastycznia organizację pracy agentów,